Den med Garth Brooks var lige under lavmålet. Han er tilfældigvis min yndlingssanger! Nej, jeg synes i stedet at de skulle følge Niels Hausgaards idé om at sende Blair og Anders Fogh Rasmussen ind i hulerne. Deres falske smil hvide smil ville få alle til at flygte. :-D
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
#1 filmz-vassago 23 år siden
Skilte ved indgangen til alle passagerfly, med teksten: Vær venlig ikke at terrorisere her.
Alle skyskrabere med glasfacader beskyttes med silhuetter af passagerfly.
Der udleveres selvlysende T-shirts til alle terrorister, med påskriften: Jeg er Jihad-fan, hvad fan er du?
Der udfærdiges en håndbog til lufthavnspersonalet med afvæbnende bemærkninger så som : - Er det en AK-47, eller er du bare glad for at se mig?!
CIA skal så vidt muligt ringe til Osama bin Laden hver dag og sige: Hvad, øhh…har du gang i noget for tiden?
Flyselskaberne indsætter bagagefri nudistfly på alle ruter.
Den amerikanske regering hyrer countrysangeren Garth Brooks til at jage Osama bin Laden ud af Afghanistan.
#2 PlattFuss6.7 23 år siden
#3 22 år siden
aaa
ooo
iii
#4 inflector 22 år siden
#5 filmz-phalanx 22 år siden
#6 El vez 22 år siden
#7 Kalle Ferm 22 år siden
Den med Garth Brooks var lige under lavmålet. Han er tilfældigvis min yndlingssanger! Nej, jeg synes i stedet at de skulle følge Niels Hausgaards idé om at sende Blair og Anders Fogh Rasmussen ind i hulerne. Deres falske smil hvide smil ville få alle til at flygte. :-D
Jakob