Gravatar

#121 Thomsen 12 år siden

Camera Film har købt Amour til DK.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#122 Slettet Bruger [1302323817] 12 år siden

#121 Fantastisk. Han er, som sagt i en anden tråd, virkelig en sand filmelsker.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#123 Kisbye 12 år siden

Der kommer interview med Thomas Vinterberg på tv2 news om lidt.

edit: nu
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#124 JannikAnd 12 år siden

Whispering Horse (117) skrev:
#116 Om et års tid vil jeg tro, hvis den overhovedet kommer i biografen. Så skal det være i Cinemateket eller sådan et sted. Det hvide bånd var de ikke alt for glade for at vise i hvert fald.

Desværre.
Grand Teatret viste da Det Hvide Bånd, de har også købt rettighederne til Amour.

Var der ingen instruktørpris i år???

Gravatar

#125 Kisbye 12 år siden

jo, den gik til Carlos Reygadas for Post Tenebras Lux
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#126 Slettet Bruger [1302323817] 12 år siden

#124 Det ved jeg godt. Og det bliver nok det samme i år. Sidste år sendte de den engang om foråret, som en af de eneste. Længe efter den kunne erhverves på Blu-ray.

Så de danske biografer er ikke så glade for hans film. Højst sandsynlig da de anser dem som kunstfilm og derfor ikke appelerer til nær så mange.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#127 MBAD 12 år siden

Jeg kan fortælle, at jeg så Det Hvide Bånd i en biograf i Haderslev, men jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvor mange steder den blev vist...
Gravatar

#128 Muldgraver 12 år siden

Caliban (85) skrev:
Nå ja, det glemmer jeg til tider. Deraf min ensomhed.

Så mange eremitter. Mind os om ørkenens tunge fred og himmelens duft.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#129 Twister 12 år siden

MBAD (127) skrev:
Jeg kan fortælle, at jeg så Det Hvide Bånd i en biograf i Haderslev, men jeg skal ikke kunne udtale mig om, hvor mange steder den blev vist...

Tja, den gik ihvertfald også er i Århus. Jeg så den i Øst for Paradis.
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang

Skriv ny kommentar: