Gravatar

#61 Castanea 12 år siden

Fellaheen (57) skrev:
Uha, en af Bachs koralpræludier fra "Spejlet" i starten. God stil!

Du mener Solaris? Det er BWV 614, der bruges i indledningen af Spejlet, så vidt jeg husker.
Gravatar

#62 Kisbye 12 år siden

Ioncinema har et scorecard, hvor de forsøger at samle reaktionerne fra kritikerne. Ind til videre ligner Haneke en klar vinder, da der kun er udelukkende positive karakterer.

http://www.ioncinema.com/news/cannes-critics-panel...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#63 MMB 12 år siden

Dog er det en ret blandet pose af kritikere, som de har fundet...
Gravatar

#64 Slettet Bruger [1302323817] 12 år siden

Hvilket vel på sin vis også giver et mere retmæssigt billede af hvorledes filmene er blevet modtaget.

De kunne måske have medtaget Peter Bradshaw (hvis han vel at mærke også selv havde et ønske om det). Ellers synes jeg den har en bred vifte af anmeldere.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#65 Castanea 12 år siden

2.5 til In Another Country. Desuden har Claus Christensen, Kim Skotte og Per Juul Carlsen alle givet den 1/4 (http://www.ekkofilm.dk/cannes12/), men jeg mistænker nu alligevel dem (for ikke at være mennesker) frem for Hong (der aldrig har instrueret en dårlig film).
Gravatar

#66 JannikAnd 12 år siden

1/4 til en Sang-soo film!? Get real...
Gravatar

#67 Castanea 12 år siden

Hong er hans efternavn. :) Men ja, det er grinagtigt.
Gravatar

#68 JannikAnd 12 år siden

Caliban (67) skrev:
Hong er hans efternavn. :)
Ja - i omvendtland :) Den nyeste af hans film, jeg har set, er "Hahaha", og den indikerer i hvertfald ikke en filminstruktør på afgrundens rand.
Gravatar

#69 Castanea 12 år siden

Kim Skotte skrev:
Det kan kun være, fordi de i Cannes syntes, det var sjovt at have både Im Sangsoo og Hong Sangsoo med i konkurrencen, at sidstnævntes ’In Another Country’ er med.

Suk...
Gravatar

#70 Fellaheen 12 år siden

Kim Skotte er altså blevet en tosse.

Skriv ny kommentar: