Der var jo også [url=uucp://www.imdb.com/title/tt0000602/]løvejagten[/url] fra 1907... Der havde de købt to løver fra Københavns Zoologiske Have, sejlet dem ud på en lille ø, stillet et par palmer op, pløkket løverne og optog det hele... Det var i øvrigt startskuddet til den gyldene periode i dansk film...
#22 Det minder mig om den film med ham den hollandske (tror jeg det var) familiefar, der bliver spist af nogle løver. Den hedder vidst: " Savage Man…Savage Beast". Jeg har dog ikke selv set den, kun klippet; forfærdeligt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Og forresten så har jeg oxo en side www.absurd-online.dk, der er oxo nogle pænt knækkede film. Plus at de har cannibal holocaust og Cannibal Holocaust Remastered.
Hvis du er til splatter og andet godt i den sitl, så vil jeg sige ja men kan anbefale meget andet godt. Men cannibal holocaust er en mega fed film, efeter min mening.
#21 inflector 22 år siden
#22 filmz-che 22 år siden
#23 Ikari 22 år siden
*plaf!*
#24 nakalay 22 år siden
Den hedder vidst: " Savage Man…Savage Beast". Jeg har dog ikke selv set den, kun klippet; forfærdeligt.
#25 nakalay 22 år siden
#26 filmz-Seth Geko 22 år siden
#27 filmz-Seth Geko 22 år siden
#28 nakalay 22 år siden
Hehe, den ser umiddelbart spændende ud. Har du nogen erfaringer med dem? Kan du anbefale dem? ;)
#29 filmz-Seth Geko 22 år siden
#30 filmz-lbw 22 år siden
Der er en del, jeg ikke kender i forvejen...
http://www.kultfilm.subnet.dk/gyser.htm
Haha! Hvad laver Dogville midt i mellem alle de andre!??? :D