Gravatar

#1 filmz-Retep 22 år siden

Nogen som har set den? Eller har noget spændende at fortælle om den? Hvad syntes i om den?
Gravatar

#2 filmz-Seth Geko 22 år siden

Den er mega fed total kult film, i sær den måde den er bygget op på.
Gravatar

#3 lagoni 22 år siden

Jeg har hørt den var så livagtig at instruktøren kom i retten fordi folk troede skuespillerne døde rigtig... Men jeg aner ikke om det passer
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 nakalay 22 år siden

Jo, det er vidst rigtigt nok. Der var også tvivl om en scene med en person, der bliver spist af piranhaer, var autentisk eller ej - så vidt jeg husker. Gad utroligt godt se den.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#5 filmz-Seth Geko 22 år siden

Hvis den scene med piranhaer er rigtig, skal den da være taget ud af noget andet, ellers havde Ruggero Deodato da ikke fået lov til at lave flere film...
Gravatar

#6 dyg 22 år siden

Det er en film der skal opleves, mere kan næsten ikke siges.

Jeg lånte den af en ven sammen med en flok andre film af Deodato og Argento, og må sige, at Cannibal Holocaust var den mest barske.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 inflector 22 år siden

Den lyder sq da ærlig talt pænt frastødende.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#8 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

...
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#9 filmz-Seth Geko 22 år siden

#7 ja gu er det frastødende, det er jo det der gør det så godt.
Gravatar

#10 lagoni 22 år siden

Fandt lige Cannibal Holocaust 1 & 2 på blackstar... Kender ingen af dem, men prøv at se hvad de bl.a. skriver om toeren:

"Naturally, there's a few mishaps on the way. One of them has a fish swim up his arse that has to be plucked out! After hunting some monkeys with blow darts, they are captured by savages. One of them has ants put all over his body and another is put up a tree and is blow darted, just like the monkeys were! In other words, another charming Italian jungle exploitation flick."

Jeg ved at horror-film ikke altid lyder særlig seriøse, men det her ku med lidt godt vilje - alt efter hvordan man vælger at skyde scenerne - lyde som en forvaklet Ace Ventura...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: