Gravatar

#1 filmz-l.mathiasen 19 år siden

Jeg har fået fat i et meget gammelt smalfilmkamera, og jeg finder den faktisk ret underholdene. Men jeg tænkte på om man kunne putte kamera-dele fra en mobil ind i den og få den til at fungere? Det vil kræve meget arbejde og blive grimt, men jeg finder bare selve ideén så sjov at jeg er nødt til at prøve.

Så mit spørgsmål er om nogle tror det er muligt, eller har set det gjort på nettet?
Giv mig anime!!!
Gravatar

#2 davenport 19 år siden

Det lyder som en sag for ham her..

Men jeg kan ikke hjælpe, jeg kan knapt nok binde sko...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-l.mathiasen 19 år siden

Ja som det ser ud nu tror jeg han er den bedste.
Giv mig anime!!!
Gravatar

#4 El vez 19 år siden

Efter davenport skrev, er jeg nu mere interesseret i hvorfor Georg Gearløs hedder Pettersmart på disney.dk - is that wrong? :/
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 davenport 19 år siden

...in so many ways!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 elwood 19 år siden

#4 Det Såmænd bare hans Norske Navn 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#7 Thorsby 19 år siden

Det er da syndt for det gamle kamera...kyl din kamera mobil ud og nyd et ægte kamera! ;-)
http://www.imdb.com/name/nm1302765/
Gravatar

#8 gi-jones 19 år siden

Det er altså heller ikke en helt lille ombygning der her bliver snakket om. Problemet er at linsen er den vigtigste del af smalfilmskameraet, både æstetisk og rent funktionelt. Det blive ikke helt nemt at omgå den, og at filmen igennem en anden linse med din kameramobil er nok ikke en nem ting at få til at fungere. Så skal du lave en linse-adapter til en mobiltelefon og det er nok overkill :)

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 filmz-l.mathiasen 19 år siden

Jeg har undersøgt en masse muligheder gennem weekenden, jeg er mere og mere overbevist om at det letteste er at skaffe en masse smalfilm-ruller, filme med dem ,få dem fremkaldt og digitalisere dem. Og se på mulighederne for at lave den om igen om 5 år.
Giv mig anime!!!
Gravatar

#10 gi-jones 19 år siden

Præcis hvorfor er det du så gerne vil filme med et smalfilmskamera?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: