Hvordan er det med CD WOW? Er priserne altid incl. forsendelse? Hvor sender de fra - .com og .hk henholdsvis? Mere af hensyn til told+moms? Nogen der har nogle erfaringer de vil dele ud af :-)
Der er ingen risiko for told/moms, med mindre det står i et stort advarselsfelt, når du har klikket dig ind på produktet. Har modtaget alle mine mine film fra sverige
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
så vidt jeg ved sendes alt fra sverige med mindre andet er afmærket. Jeg har nu bestilt 10-20 titler fra cdwow, både .com og .com.hk afdelingen og har endnu ikke oplevet at skulle betale told. dog tør jeg ikke købe f.eks. el mariachi/desperado/once upon a time in mexico boxen og lignende titler hvor de ligefrem reklamerer med at de ikke tager ansvar for det hvis der kommer told på. Så bare der ikke står det tror jeg man er sikker nok...
Har bestilt derfra omtrent 50 gange. Har aldrig skulle betale told, og har altid fået varerne meget hurtigt. Men jeg har det heller ikke længere godt med at skulle bestille store vare fra dem, selvom man dog let kunne købe dyre DVD'er hos dem før i tiden uden man blev advaret om told-foreholdene. Desuden er advarslen alligevel en smule ligegyldig, eftersom den følger de engelske told-regler, som har en højere told-grænse end her i Danmark (hvor den er på 80 kroner). Så for os danskere burde CD-WOW's told-advarsel nærmest dukke op ved hvert eneste vare-indkøb.
fragt koster ingenting der. Selvom de advarer mod told ved alle varer der koster over 200 eller 250 (ved ikke helt hvor grænsen går), så kan man være heldig og undgå tolden. Jeg modtog Alien quadrilogy boksen derfra forleden dag og skulle ikke betale told.
Jeg har kun prøvet at handle ved .com siden, og alle gangene blev filmene sendt fra Sverige.
Det lader ikke til nogen her på sitet er blevet bonget for told via cd-wow, selv på de dyre varer.
Generelt er cd-wow (både .com og .com.hk - priserne varierer lidt mellem de to sites) et billigt site med god, hurtig service, de har dog ikke samme udvalg som f.eks axelmusic.dk.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 Thorsby 21 år siden
Hvor sender de fra - .com og .hk henholdsvis?
Mere af hensyn til told+moms? Nogen der har nogle erfaringer de vil dele ud af :-)
#2 DarkLight 21 år siden
Jeg tror ikke der er nogen der nogensinde har betalt told/moms fra Cd-wow.
#3 Morbid 21 år siden
#4 filmz-psmadsen 21 år siden
#5 filmz-Kviksand 21 år siden
#6 The Insider 21 år siden
#7 filmz-che 21 år siden
#8 filmz-JakobL 21 år siden
Jeg har kun prøvet at handle ved .com siden, og alle gangene blev filmene sendt fra Sverige.
#9 Thorsby 21 år siden
#10 El vez 21 år siden
Generelt er cd-wow (både .com og .com.hk - priserne varierer lidt mellem de to sites) et billigt site med god, hurtig service, de har dog ikke samme udvalg som f.eks axelmusic.dk.