Hej! Nu spørger jeg igen om cd-wow, håber det er ok. Jeg har nu bestilt matrix ultimate collection og den er blevet "Dispatched" idag og der står i mailen at jeg skal lade en 5-7 dage gå. Mit spørgsmål er meget enkelt. De 5- 5-7 dage, er det arbejdsdage eller gælder det også weekender?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Da det ikke er mig der har skrevet teksten, kan jeg kun udtale mig p baggrund af min erfaring med forsendelser fra CD-WOW. Normalt modtager jeg mine pakker en lille uge efter at de er blevet sendt, så jeg vil sige at der er iberegnet weekend i den tid.
#5: Hm... Der er jo ikke andet at gøre end at kigge. Men det er også lidt som om post danmark har underlige regler som ændrer sig hele tiden. Er der forresten nogen der ejer boxen eller bare kender noget til indholdets kvalitet?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#6 Nu ved jeg ikke om det er R1 du har købt, men den modtog jeg selv for nylig. Indtil videre har jeg kun fået kigget nærmere på 1'eren, men kvaliteten på filmen er helt i top. 6/6 både hvad angår billede og lyd - og som bekendt er filmen også helt fremragende.
Fra hvad jeg har hørt skulle hele boksen følge denne tekniske standard.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#6, teknisk set er kvaliteten så godt som 6/6. Hvad angår ekstramateriale, så er kvaliteten nok 4/6. Faktisk synes jeg mest det er disc 8 og kommentarsporene der rigtigt er noget ved. Disc 9 synes jeg personigt næsten er røvsyg, men man får da en lille smule ud af den.
...men tøv ej med at anskaffe dig den! Filmene er både kvalitetsmæssigt og teknisk set helt i top!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#7: Køber R2 når jeg kan komme til det, vil gerne have de danske tekster. Jeg kan personligt sagtens forstå engelsk, men har venner som ikke ville få så meget ud af en film... Og vil da gerne have mulighed for at se mine film med mine venner :)
#1 Collateral 20 år siden
Nu spørger jeg igen om cd-wow, håber det er ok.
Jeg har nu bestilt matrix ultimate collection og den er blevet "Dispatched" idag og der står i mailen at jeg skal lade en 5-7 dage gå. Mit spørgsmål er meget enkelt. De 5- 5-7 dage, er det arbejdsdage eller gælder det også weekender?
#2 MuManden 20 år siden
#3 Scherlund 20 år siden
#4 Collateral 20 år siden
#5 JannikAnd 20 år siden
Af en eller anden grund modtager jeg oftest film fra WOW om tirsdagen - ikke mandagen - hvis jeg bestilte tidligt i den forgangne uge.
#6 Collateral 20 år siden
#7 El vez 20 år siden
Fra hvad jeg har hørt skulle hele boksen følge denne tekniske standard.
#8 filt 20 år siden
...men tøv ej med at anskaffe dig den! Filmene er både kvalitetsmæssigt og teknisk set helt i top!
#9 Collateral 20 år siden
#8: Har også bestilt den jo
#10 filt 20 år siden