Gravatar

#1 chandler75 18 år siden

Jeg bestilte 18/11 to cd'er, som der også er blevet trukket penge for på min konto, men når jeg går ind under My Orders fremgår de ikke. Jeg har kun modtaget en mail-bekræftigelse på den ene af cd'erne, og det ordrenummer eksisterer ikke (No authorised orders could be found).

Jeg har hørt at CD-WOW skulle være noget ustabile - er dette almindeligt?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 aknot 18 år siden

#1 jeg har aldrig oplevet at min ordre er forsvundet fra deres liste, kun i forbindelse med selv forsendelsen.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 18 år siden

Nu kan jeg ikke kommentere på hvordan det går lige PT, har kun bestilt én dvd derfra i de sidste par måneder..

Men husker for nogle måneder siden, hvor jeg bestilte fra dem og oplevede præcis det samme som du der beskriver..

Jeg skrev så en mail til deres support, og fik at vide, at det var pga problemer med deres online ordre-database, men fik samtidigt at vide, at mine ordrer var intakte i deres bestillingssystem og mere eller mindre klare til afsendelse.. Og ganske rigtigt modtog jeg alle filmene, også dem jeg ikke kunne se i min ordrebekræftelse, 4-6 dage senere..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 Vestas 18 år siden

Der må være noget rod med deres ordresystem, for jeg har oplevet noget lignende. Jeg har også bestilt 2 cd'er (den 15/11), men hos mig er kun den ene af dem dukket op på "my orders" oversigten ("pending despatch"). Begge cd'er var dog angivet på ordrebekræftigelsen, så vidt jeg husker og de har da også trukket penge for dem begge.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#5 aknot 18 år siden

Det kan være de har en "køb 1 betal for 2" kampagne kørende :)
Gravatar

#6 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Hvis du har bestilt på .net, så er det et generelt problem for siden. Hvis du har bestilt på .com, så er det til gengæld ikke normalt. Kast en mail efter dem.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#7 McPeter 18 år siden

Jeg har fået en dispatch mail fra cdwow vedr. Rome S1 - skulle være sendt d.5/11, men har stadig ikke modtaget den... :-(

Men ok de har vidst heller ikke trukket pengene endnu.

Synes det er lidt mistænkeligt ovenpå 2-4 "order delayed" mails at de så bare skriver at "ja ja nu er den sendt" uden så at gøre det...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 filmz-Jessmoeller 18 år siden

Har oplevet det samme et par gange, men hver gang er min ordre dukket op efter 1-2 uger

Dog oplever jeg det samme som jer andre med at ordre som man har fået dispatch-mail aldrig dukker op.
Og når man henvender sig, så er det altid de samme stadard svar man får.
Den ene af mine "forsvundne" ordre påstod at min den adresse de lige skulle have bekræftet og den hvori jeg afgav ordren ikke var den samme. Men lur mig: Jeg afgav en ordre på 4 dvd'er og de 3 andre dukkede, så lige pludselig passede adressen ikke på den sidste?!?!?
Værre øregas!

De ordre der dukker op er også næsten 2 uger undervejs
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
Gravatar

#9 filmz-Le Samouraï 18 år siden

Vær opmærksom på, at der er ret mange, der venter på forsendelser fra Wow i øjeblikket. Royal Mail strejkede i sidste måned, og der er flere steder, hvor der er enddog meget store bunker af post, der endnu ikke er sendt videre eller bragt ud - hvilket så også kan skabe kø for nye forsendelser.

Af samme grund benyttede amazon.co.uk sig sidste måned af kurerpost på strejkedagene. Det afhænger dog tilsyneladende af, hvor firmaet sender ud fra. Jeg har fx. flere køb fra eBay, der er sendt frem og tilbage flere gange internt i postvæsenet i UK, mens andre, nye køb blot er røget direkte igennem.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#10 McPeter 18 år siden

Har skrevet til cdwow igår og de har svaret at de sender en ny...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: