Jeg har handlet der en enkelt gang. Det bliver sendt fra sverige, så coverne er på svensk. Ingen told, men en lille smule porto, men du skulle gerne kunne se hvor meget portoen kommer til at løbe op i, inden at du bestiller.
Ja, desværre. Desuden tak for at minde mig om sitet igen. Har lige bestilt Pink Panther boksen. Ganske billig hos CDON :-) Så må jeg se om jeg kan få solgt 3 af de film i boksen som jeg har i forvejen... Anyone? :-)
portoen er fast på 29kr, man kan finde mange gode film for 79kr derinde, men coverne er ofte på svensk og har mærkelige oversatte titler som f.eks "Nyckeln Till Frihet" (Shawshank Redemption) og "I Huvudet På John Malkovich"
Ja har fine erfaringer med Cdon, selvom titlerne er på svensk er det til at overleve. De har tit gode tilbud, også betaler man over giro, efter at man har modtaget sine varer. Jeg har ihvertfald ikke noget at brokke mig over, indtil videre :)
Nej, men hvis man fx kan få The Pink Panther collection 250 kroner billigere med et svensk cover (i modsætning til et dansk et af slagsen) er det da overkommeligt :-)
#1 chandler75 22 år siden
Så vidt jeg kan forstå er det en svensk side... Men hvor sender de fra? Kan der risikere at blive lagt moms på?
#2 The Insider 22 år siden
#3 chandler75 22 år siden
#4 The Insider 22 år siden
#5 filmz-Zitter 22 år siden
#6 Skobbolop 22 år siden
leveringstiden er noget af det samme som andre udenlandske sites ikke??... sidst jeg bestilte gik der i hvert et stykke tid før jeg fik mine ting..
www.cdskiven.dk kunne man også tjekke... men de har vist kun musik...
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#7 inflector 22 år siden
#8 azathoth 22 år siden
#9 The Insider 22 år siden
#10 azathoth 22 år siden