De har EE udgavene af LOTR og TTT til billig penge. Jeg har meget lyst til at bestille dem... Der er danske tekster, selvom coveret godt nok er på svensk. Men eftersom mine DVD'er altid står i et skab kan jeg vel overleve det.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Så længe der ikke står: Le Seigneur des Anneux: Les Deux Tours, eller El Señor de los Cannilos.. Kan til nød klare de danske, men foretrækker selvf. de engelske covers.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Jeg har gode erfaringer med cdon, var så heldig at købe en del ting mens de havde fri forsendelse :) Varene kom indenfor rimelig tid, god e-mail-support osv.
Fandt soundtracket til Requiem for a Dream til 59 kr der...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har også fine erfaringer med CDon.com .. ingen problemer herfra. Jeg fandt bl.a. alle 4 Alien-film, før den nye boks kom, til 89,- stk. derfra.
Og det kan nu ikke røre noget i mig, om coveret er på svensk, dansk, hæbraisk eller polsk.. Det er kun få film, hvor jeg går op i den slags, som f.eks. Star Wars.
#11 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob
#12 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#13 lagoni 22 år siden
Fandt soundtracket til Requiem for a Dream til 59 kr der...
#14 Michael Andersen 22 år siden
#15 azathoth 22 år siden
#16 Michael Andersen 22 år siden
"Maybe you can bully an aging mogul, but not me, Catwoman!"
Det er soundtracket der er på tilbud, ikke filmen! :)
#17 chandler75 22 år siden
#18 azathoth 22 år siden
#19 filmz-Kadann 22 år siden
Og det kan nu ikke røre noget i mig, om coveret er på svensk, dansk, hæbraisk eller polsk.. Det er kun få film, hvor jeg går op i den slags, som f.eks. Star Wars.
#20 El vez 22 år siden