Gravatar

#1 filmz-uzumaki san 21 år siden

Kunne det ikke være muligt at folkene bag filmz.dk kunne oprette et chat-rum, eller noget i den retning.

Kunne da være okay cool, når man alligevel bare sidder nogle gange og stener her foran skærmen....

"Mal hea boa.. mal hea boa.... "
Gravatar

#2 filmz-Seth GekOo 21 år siden

joooohhh det er satme en god ide.... det må jeg sige... det kunne satme være stort... det synes jeg sgu i skulle tage op... og kikke lidt nermere på...

#3 dyg 21 år siden

Vi har et chat-rum. Men det kræver at folk bruger en irc-client såsom mIRC.

Så skal man bare klikke [url=irc://irc.quakenet.org/filmz.dk]her[/url]. Så kommer man ind til os.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 filmz-Seth GekOo 21 år siden

hmmm okay... men det kunne sgu være fedt på selve siden...

#5 El vez 21 år siden

Når nu der findes godt et chat interface som IRC, ser jeg ingen grund til det.. tjek det ud :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6 filmz-Seth GekOo 21 år siden

Nayze kan ikke lige få dit link til a virke???

#7 dyg 21 år siden

Har du downloaded en irc client (f.eks. mIRC, som det første link linker til), og installeret den? Derefter klikker du på det nederste link.. her ser det ud til at virke fint.
Gravatar

#8 filmz-Pollux 21 år siden

Det skulle vel være muligt at finde en irc klient i form af en java applet som ligger på siden så folk der ikke gider at installere alskens programmer kan være med. Men ud over det, så er mIrc jo ikke det det sværeste program at bruge så hvis bare folk er klar over at kanalen eksisterer er det jo ikke noget problem..
Gravatar

#9 dyg 21 år siden

Det er det helt sikkert, men som du selv siger, så er mIRC ikke så svært at bruge.

Jeg synes da også efterhånden vi har gjort opmærksom på kanalen en del gange.
Gravatar

#10 filmz-Wacker 21 år siden

ja, massere af gange :-D
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: