Gravatar

#1 NadiaRegitze 9 år siden

Efter en længere tids pause er jeg endnu en gang aktiv inde på Filmz' forum og hvor er det dog dejligt. Ikke at jeg egentlig var så aktiv før... men jeg anmeldte dog en del for denne herlige hjemmeside. Måske kan nogle af jer måske endda huske mig (ja, måske er der dem, der bare kan huske, at de ikke kunne lide mig!).
Nå, men jeg har ladet min indre filmnørd gå helt amok og startet min egen hjemmeside om (genre)film med navnet Cineasten. Her har jeg anmeldelser, interviews, kortfilm, trailere og alt muligt andet godt. Det er for dem, der har en kærlighed til de film, vi ellers ikke hører så meget om. Men I andre må altså også gerne være med;-)

I denne omgang har jeg et interview med Jonas Ussing, instruktøren af Zombiehagen og en anmeldelse af Gone Girl. Den får ikke seks stjerner som her, men jeg var da trods alt godt tilfreds. Der er også en analyse af den fremragende Enemy, trailere og horrorkortfilm i den helt store stil.

www.cineasten.dk
Gravatar

#2 NadiaRegitze 9 år siden

Der er sket lidt på Cineasten siden sidst. Vi har været inde og se bad movie-klassikeren Mac & Me, har genset den stadig uhyggelige Carrie fra 1976 og så er der ris til Annabelle og ros til indie-filmen Compliance.
Sidst, men ikke mindst, vil der i morgen være en anmeldelse af den danske found-footage film Encounters.
Gravatar

#3 NadiaRegitze 9 år siden

I anledning af den nu overståede Allehelgensaften har Cineasten set på Rob Zombies udgave af John Carpenter-klassikeren Halloween. Vi har også set på den tredje film i i samme serie (der dog ikke har meget at gøre med Michael Myers), fundet den originale Saw-kortfilm frem og sammenligner Soska-søstrenes American Mary med den anderledes Mr. Nobody fra 2009.
Gravatar

#4 NadiaRegitze 9 år siden

DOX-festivalen kan for tiden opleves i København og Cineasten er med. Vi har anmeldelser af de forskellige film og interviews med nogle af folkene bag - de er dog ikke kommet på endnu, men tålmodighed er en dyd. Snart, snart...
Men der er også anmeldelsen af Interstellar, et nyt besøg til Sleepaway Camp og The Innkeepers, samt en opsang til alle de irriterende hipsteragtige film, os skrækfans skal belemres med...
Gravatar

#5 NadiaRegitze 9 år siden

Interviews, anmeldelser og kortfilm er kun nogle af de ting, der er sket på Cineasten. Vi har også været i Malmö for at være med til premieren på kortfilmen Zombiehagen, set på to horror-film, der er i hver sin ende af skalaen og taget et kritisk blik på den nye TV-serie, Bates Motel.

Skriv ny kommentar: