At film er fordelt på 2xDVD5 gør dog ikke nødvendigvis kvaliteten dårligere.
Det ved jeg skam godt.
Antlion (120) skrev:
I øvrigt har AWE ikke udgivet "Nostalghia", så man får altså én film mere for den samme pris.
Den er i elendig kvalitet, så derfor kunne jeg ikke drømme om at anskaffe den.
Antlion (120) skrev:
Om transfers er de samme, skal jeg ikke kunne sige, da jeg ikke ejer udgivelserne fra AWE.
Udgivelserne af "Spejlet", "Solaris", "Ivans barndom" og "Vandringsmanden" er udførligt anmeldt her på Filmz af The Insider. Med undtagelse af 2-diskudgivelsen af "Offeret" (vist nok næsten identisk med udgivelsen fra SFI) og muligvis "Ivans barndom" skulle de, så vidt jeg husker, alle være identiske med Artificial Eye-udgivelserne. Der er også en tråd om det et sted her på Filmz.
Samtlige af AWE's Tarkovskij-udgivelser kan købes for 50 kr. stykket i Fona på Strøget eller via deres netbutik.
Antlion (120) skrev:
Artificial Eye udgivelserne er ganske fine.
Fine vil jeg ikke kalde dem - ingen af dem er fejlfri - men visse af dem er da okay.
Apropos cinematografi, er der nogen af jer, der har set den danske dokumentar "Into Eternity"? Så den i dag, og Herzog får godt nok konkurrence i forhold til konceptet om "den poetiske dokumentar". Meget godt udført, lidt selvhøjtidelig, men ufatteligt interessant.
#121 Highland Park 13 år siden
Den er i elendig kvalitet, så derfor kunne jeg ikke drømme om at anskaffe den.
Udgivelserne af "Spejlet", "Solaris", "Ivans barndom" og "Vandringsmanden" er udførligt anmeldt her på Filmz af The Insider.
Med undtagelse af 2-diskudgivelsen af "Offeret" (vist nok næsten identisk med udgivelsen fra SFI) og muligvis "Ivans barndom" skulle de, så vidt jeg husker, alle være identiske med Artificial Eye-udgivelserne.
Der er også en tråd om det et sted her på Filmz.
Samtlige af AWE's Tarkovskij-udgivelser kan købes for 50 kr. stykket i Fona på Strøget eller via deres netbutik.
Fine vil jeg ikke kalde dem - ingen af dem er fejlfri - men visse af dem er da okay.
#122 Fellaheen 13 år siden