Gravatar

#11 filmz-yoshimura 16 år siden

#9 En tekst? Jeg troede, det var en Rorschack-test ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 filmz-feisheu 16 år siden

det staves rorsharch
Gravatar

#13 filmz-feisheu 16 år siden

jeg forlader denne ilitterære hyggestue af småfesen dansk mudderkasting og finder nogle levende mennesker at kommunikere med.
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 16 år siden

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 filmz-vivalafrance 16 år siden

A pretty butterfly?

Nej det staves: Rorschach - det er altid skidt at belære folk om hvordan noget staves, for selv at stave det forkert :)
Gravatar

#16 x marks the spot 16 år siden

Jeg nåede kun til "..slush-ice.." Uuhhmm..!
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#17 filmz-feisheu 16 år siden

danskere danskere? små mennesker små tanker.
Gravatar

#18 duuk74 16 år siden

Seriøst. Har du ingen idé om hvorfor vi driller dig? (btw det er meget normalt herinde, og skal kun tages med et gran salt) ;)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 16 år siden

#13 Så kan du jo lige øve dig i, hvordan man sætter en tekst op (inklusive brug af tegnsætning samt store begyndelsesbogstaver), inden du kaprer tråde på andre fora ;-)
Gravatar

#20 stoffer 16 år siden

#17 - Jeg ville ikke svine os til efter sådan et rodet indlæg. Hvis man ikke kan gøre sig selv forståelig er det ikke de andre der er dumme. Hvis det bare var en af os der havde et problem med din tekst kunne du have fat i noget, men tror immervæk vi er mange der har lidt svært ved at fange hoved og hale i din ellers nogenlunde fornuftige forklaring.

Så fej lige foran egen dør, inden du kalder os små mennesker ikk'.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!

Skriv ny kommentar: