Gravatar

#1 filmz-feisheu 16 år siden

oprindeligt er det et japansk firma som laver slushice, sodavand, tyggegummi etc. hvis satellit styrter i slutningen af filmen. hvilket firma mon robert hawkins ska arbejde for i japan? nemlig: slusho. se godt på hans brors t-shirt til festen i lejligheden. i serien Lost af samme hold kreative mennesker er slusho vist i små glimt på reklamer etc. samt i den star-trek film han også har lavet)ska ik finde titlen men det en af de nye) er der et stort billboard med slusho. prøv at tjekke nettet. de har en Slusho-hjemmeside med nogle grineren gadgets man ska lege med. hjemmesiden er lavet af matt reeves og j.j.abrams og er ligesom blairwitchproject en del af filmen. der ligger også en del på youtube som også er legitime ekstra optagelser fra dagen før hvor man ser nyhedsudsendelser fra tysk, spansk, mexicansk o.ma lande om en boreplatform 160km nordøst for NewYork er blevet suget ned. ikke væltet eller anden katastrofe. en af optagelserne er af japanske forretningsmænd i vild panik væk fra boreplatformen da den bare bliver suget ned. alt dette er en del af historien. jeg v at toeren bliver oplevet som etteren, bare gennem en asiatisk ung fyr med et videokamere. da de er på brooklyn bridge lige inden jason dør filmer Hud direkte ind i linsen på en andens fyrs kamera og fyren filmer direkte igen i et splitsekund. toeren er denne fyrs oplevelser fra hændelsen. på youtube har en japaner aki-tenshii hedder han lagt en lang smøre ud om et japansk sagnvæsen. en vanddæmon(kappa) fra det tabte kontinent Mu. I vesten lå der atlantis mellem nordamerika og europa. i østen har de samme sagn med deres eget kontinent kaldet Mu. japansk og kinesisk mytologi vrimler med historier om gigantiske væsner der levede på disse kontinenter og de første menneskestammer på det asiatiske kontinent nåede at opleve disse væsner inden kontinenterne sank. derudover kan man undre sig over hvorfor både det store væsen såvek som de små bider og æder os. ifølge japansk/kinesisk mytologi er leveren vores vigtigtigste organ. vigtigere end hjertet. alt du har i din krop og oindtager af gode næringsstoffer skal gennem leveren. da det store væsen æder Hud undrede jeg mig i starten over at hans ansigt er helt og hvorfor splitter den ham ikke fuldstændig i stumper. alene størrelsen af dens mund burde flå ham i bitte stykker. fordi den specifikt og sandsynligsvis meget kirurgisk nøjagtig går efter det blodrøde vitaminfyldte kød. igen på youtube ligger der meget. bla. interview med folk fra filmholdet der fortæller at de har haft en marinebiolog igennem hele produktionen. et væsen der lever så dybt nede ska jo udligne trykket fra måske 8-1+0km dybde hvis ikke mere. derfor blæsebælgene på hovedet. at den ikke tar skade af ild er jo logisk. et væsen der ka klare trykket fra så enorme vandmasser må rent fysiologisk være opbygget som noget mennesket ikke kender. DET ER BARE IKKE RIGTIGT!!! det store væsen i cloverfield er inspireret af et paddevæsen de hev udfor Chiles kyst for nogle år siden. for nylig fandt de to nye fiskearter og ja et paddevæsen i det indiske ocean som vi aldrig har set før og ikke troede ku leve. kig på belcherhavslangen. verdens farligste og giftigste slange. lever i marianergraven i stillehavet på 6km dybde uden lys. så et væsen der lever så dybt nede kan udligne tryk fra vand og varme. så når vores små missiler rammer åbner den porrer i yderste hudlag som ventilerer og fugter brandskader og tryk. at den til sidst i filmen tvinges ned da de tæppebomber den er simpelthen fordi alle væsner i universet er underlagt samme regler. du ka ikke holde dig oprejst i trykket fra 500L raketbrændstof der antænder. uanset hvilken planet du kommer fra eller hvilke fysiologiske egenskaber du besidder. men fra trykket til ligefrem at anrette skade er der langt. så toeren bliver spændende da vi alle håber at få mere at vide. men det gør vi nok ikke for jeg tror meningen er at menneskeheden mister herredømmet over planeten og vi kan ikke samle efterretning når vi skal gemme os og flygte og ikke har tid og ro til at gøre det der er menneskehedens eneste styrke: at planlægge og forberede. jeg tror virkelig at et væsen af den størrelse kræver et kontinent for sig selv
, hvis ikke hele planeten. den vil jo nok gerne formere sig.
Gravatar

#2 elwood 16 år siden

Hvis man stirrer længe nok på teksten får man lidt 3d effekt ud af det, synes jeg... eller også er det hovedpine.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 16 år siden

alien ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 filmz-vivalafrance 16 år siden

Jeg orker ikke en gang at læse teksten færdig. Er der en der smider et resumé?
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 16 år siden

#4 Der står ingenting - det er bare ord.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 duuk74 16 år siden

Haha bedste tråd ever!
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 elwood 16 år siden

Jeg er mest til leverpostej.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 filmz-vivalafrance 16 år siden

Pyh, godt jeg ikke spildte min tid på denne tråd så... eller vent... dammiiiiit.
Gravatar

#9 filmz-feisheu 16 år siden

jeg ved godt at folk med koncentrations-tærskel som en myg får hovedpine ved tekster med mere end tre sætninger.
Gravatar

#10 DarkLight 16 år siden

Hahaha. Fantastisk! Evermind! One for the books!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: