hehe. yoshi tror at kommunikation med levende mennesker er via internettet. jeg mente rigtige mennesker. hvis der blev sagt: "jeg ka ik finde hoved og hale i din tråd" havde min reaktion også været helt anderledes. med små mennesker menes der niveauet af kommunikation. ikke kritikken af min tråd. kritikken er jo god nok.
#22 Ja, det fremgår jo tydeligt af mit indlæg - det kan jeg godt se :-D
Eller stod der måske: 'Så kan du øve dig i x, mens du foretager dig noget andet end at forulempe andre 'virtuelle' mennesker på nettet.'
Det er svært at kommunikere med folk, der ikke evner at modtage kommunikation ;-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 MOVIE1000 16 år siden
#22 filmz-feisheu 16 år siden
#23 lagoni 16 år siden
#24 dyg 16 år siden
#25 filmz-yoshimura 16 år siden
Eller stod der måske: 'Så kan du øve dig i x, mens du foretager dig noget andet end at forulempe andre 'virtuelle' mennesker på nettet.'
Det er svært at kommunikere med folk, der ikke evner at modtage kommunikation ;-)
#26 elwood 16 år siden
˙ʇǝp ǝs uɐʞ ƃǝɾ ǝƃıן ǝʞʞı sǝuʎs ¿ʇǝʌǝɹʞs uɐɥ ɹɐɥ ǝuuǝɥɹoʌɥ ¿puıɯɹǝʌǝ
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 Spanner 16 år siden
It's a boat
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#28 dyg 16 år siden
#29 duuk74 16 år siden
Den fangede jeg ikke helt. Havde evermind skrevet et indlæg der er blevet slettet?
#30 chronaden 16 år siden