Hvis jeg skulle gætte, så gætter jeg på de helst vil undgår disse "upassende" scener pågrund af den rating de får, jo lavere aldersgrænsen er, jo større mulighed for at tiltrække et stort publikum.
Der står jo faktisk ikke noget om at scenen var upassende. Men hvis folk ikke er i stand til at tænke på andet en halv time efter, og hele det kvindelige puplikum sidder og hviner af fryd i en eller anden alvorlig scene, er der god grund til at klippe den ud. Det var jo en kunstnerisk beslutning fordi instruktøren selv tog den. Testpuplikum er en god måde at få en outside-opinion og troen på at en instruktør er ufejlbarlig og ikke har brug for at høre andres mening, er barnlig og naiv.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
ks: Hvad får dig til at tro det? Der bliver altid klippet scener ud af film, så hvorfor skulle dette være en undtagelse? Den slags er typisk noget der bliver besluttet mellem instruktør og editor.
#5 Nu diskutererede jeg heller ikke hvor vidt det er en god eller dårlig ide.. Du sagde bare: "En af de største fejl ved den AMERIKANSKE filmindustri er deres absolut unødvendige testpublikum"..
#16: Ok, så hvis en instruktør en dag skulle vælge at klippe en scene ud, der indeholder nøgenhed, eller noget andet du ville definere som kontroversielt, vil du altså helt automatisk give filmselskabet skylden og påstå at de fratager instruktøren hans kunstneriske rettigheder? Hvad nu hvis det var en unødvendig lortescene, som tog fokus væk fra filmens egentlige tema?
Jeg holder på min mening, jeg er overbevist om at det primært er studierne der presser instruktørne til at klippe enkelte scener ud, hvorfor tror du der kommer så mange "Directors Cut" film.
Du skal ikke fortælle mig, at fordi Colin Farrell har en gigant tissemand så kan folk ikke følge med i filmen, bevar mig vel, sikke en gang meningløst fis.
#11 Yoda 21 år siden
#12 ks 21 år siden
#13 gi-jones 21 år siden
#14 ks 21 år siden
#15 gi-jones 21 år siden
#16 ks 21 år siden
#17 El Capitan 21 år siden
Nu diskutererede jeg heller ikke hvor vidt det er en god eller dårlig ide..
Du sagde bare: "En af de største fejl ved den AMERIKANSKE filmindustri er deres absolut unødvendige testpublikum"..
SO SHUT UP WILL YOU... KING WISEASS..
#18 Yoda 21 år siden
#19 gi-jones 21 år siden
#20 ks 21 år siden
Du skal ikke fortælle mig, at fordi Colin Farrell har en gigant tissemand så kan folk ikke følge med i filmen, bevar mig vel, sikke en gang meningløst fis.