Den irske filmstjerne Colin Farrell, der er blevet et hotshot i Hollywood, har fået bortcensureret sine kønsdele i filmen 'A Home At The End Of The World'.
I filmen spiller Farrell en biseksuel mand og optræder uden en trevl på kroppen. Men da testpublikummet så den nøgne Colin Farrell i al sin pragt, gispede publikummet højlydt af misundelse, fryd eller frygt alt efter, hvem de var.
- Kvinderne blev opstemte, men mændene blev forlegne, siger en fra publikummet til The Sun.
- Det var sådan et forstyrrende syn, at det var vanskeligt at koncentrere sig om filmens handling.
Filmens instruktør indrømmer, at det var 'forstyrrende' for publikum, derfor er scenen klippet ud af filmen.
Så er det jo godt at der er noget der hedder Deleted scenes på DVD'en. Så kan man da håbe at "Godterne" er at se der... Det kom vidst til at lyde forkert. :-/
Jeg giver yoda fuldstændig ret, test publikum er altid så satans kræsent, og det ender altid med mange specielle deller af filmen bliver skåret ud. Film burde være kunst, og der burde være en form for kunstnerfrihed, det virker desværre umuligt i en branche styret så meget af penge.
#8, Enig. Gibson tog en stor chance, og han fik så sandelig succes med den, forhåbentlig kan det inspirere andre til at tage samme chancer, for det er tydeligt at de "store studier" i USA ikke ønsker at sende de forkerte signaler via nogle film de distribuerer, og nu er det endda blevet så slemt at Farrell ikke engang kan vise sin lille ven. Jeg mindes da at have set sådan en fætter i en film før, jeg tror bare Hollywood generelt bliver mere og mere forfængelige.
#1 Tylerdurden 21 år siden
I filmen spiller Farrell en biseksuel mand og optræder uden en trevl på kroppen. Men da testpublikummet så den nøgne Colin Farrell i al sin pragt, gispede publikummet højlydt af misundelse, fryd eller frygt alt efter, hvem de var.
- Kvinderne blev opstemte, men mændene blev forlegne, siger en fra publikummet til The Sun.
- Det var sådan et forstyrrende syn, at det var vanskeligt at koncentrere sig om filmens handling.
Filmens instruktør indrømmer, at det var 'forstyrrende' for publikum, derfor er scenen klippet ud af filmen.
#2 Yoda 21 år siden
#3 Tylerdurden 21 år siden
Det kom vidst til at lyde forkert. :-/
#4 El Capitan 21 år siden
Øøøhhh.. Det gør vi altså osse her hjemme...
#5 Yoda 21 år siden
#6 ks 21 år siden
#7 DarkLight 21 år siden
#8 filmz-vassago 21 år siden
#9 ks 21 år siden
#10 filmz-female cenobite 21 år siden
Er sq ikke noget der kan forstyrre min nattesøvn, hehe
No tears, please. It's a waste of good suffering