Gravatar

#1 filmz-Bruce 19 år siden

En 30 disc (TREDIVE) Complete Collection udgave af Ingmar Bergmans film udgives af Tartan den 13. november.

A director of such stature. Tartan has been releasing nearly all of his work from his debut feature to his most recent work, Saraband. Now his lifetime of achievement is presented in a specially designed collectable boxset. It includes 30 discs, including classics such as The Seventh Seal, Persona, The Virgin Spring and Autumn Sonata. Additionally, as an exclusive to the boxset there are two previously unreleased titles, Dreams (1955) where a fashion editor and model both reflect on past lovers, and Farodokument '79, an affectionate tribute to the Faro islanders of his adopted home. A special Bergman booklet is also included. Retailing at £299.00, it’s the perfect collector’s gift for true film connoisseurs
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 dolphinfriendly 19 år siden

Uha nice, specielt hvis den røg ned i pris :)

Gravatar

#3 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Det er lidt at stikke de trofaste kunder i ryggen at udgive et bokssæt med exclusives nu. Jeg kender flere, der har investeret i det meste af samlingen. Men mon den overhovedet sælger til den pris?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#4 filmz-Bruce 19 år siden

#3 Nej det er jo retail prisen. Mon ikke DVDpacific smide den 60-70$ længere ned?
Gravatar

#5 Yoda 19 år siden

Den skal købes - ingen tvivl om det!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#4 - Næppe. Det er region 2. ;-)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#7 filmz-Bruce 19 år siden

#6 Arrrgh!!!
Gravatar

#8 JannikAnd 19 år siden

Selvom han befinder sig på min top-10 over favoritinstrutører, synes jeg han har lavet for mange middelmådige film. Desuden har Criterion et godt udbud af hans allerbedste, og jeg ofrer gerne en ekstra skilling for at få deres kvalitetsstempel.
Gravatar

#9 jessup 19 år siden

Der er stadig få instruktttøre der har lavet 1 film der kan konkurrere med hans 5-6 bedste.
This is just until June
Gravatar

#10 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#8 - Jeg er også superglad for mine Bergman Criterions. Især tv-serierne. Det er kun et par af de alderældste udgivelser, der måske ikke helt holder op til dagens standard. Jeg vil i de fleste tilfælde hellere vente på, at Criterion når rundt omkring dem, jeg mangler, end at købe dem hovedkuls fra et andet selskab. Når det er sagt, så er de nordiske dvd'er generelt da også fine, med enkelte undtagelser. Jeg har da overvejet at købe SF's "Persona", når den falder i pris.

Skriv ny kommentar: