For at gøre ventetiden en tand mere dræbende kan jeg afsløre, at det er et regulært mesterværk inden for genren. En smuk, dyster og åndeløst flot fortælling, der i min bog er til en klokkeklar topkarakter.
Awaking from a Dream kan klart anbefales og den kan stadig nås, da den spiller i Dagmar i aften. Derudover har Rachel Getting Married også gjort et indtryk.
Så glæder jeg mig i øvrigt til at se Crush & Blush, Død Sne, Tokyo Gore Police, Terra Nova og The Milk of Sorrow.
Desuden har jeg hørt masser af gode ting om Endgame, The Daisy Chain, Adam Ressurrected og Camino. Og så skulle The Children være sindsygt uhyggelig.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Nu har jeg ikke mulighed for at tage til kbh og se de mange spændende film der er med, men hvis en af jer for set Moon kan i så ikke kaste en lille mening/anmeldelse om den ?
Jeg så The Children i går og den kan klart anbefales. Den var sindsygt skræmmende. Desværre er der ikke flere visninger på festivalen, men jeg vil næsten tro at den kommer i dansk distribution på den ene eller den anden måde.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Der er visse instruktører som er garanteret en plads i Natfilm programmet(hvis de altså har produceret noget det forgange år). To af dem er Abel Ferrara og Paul Schrader og der er lidt en tradition for at se en af deres film - i år bliver det til Adam Resurrected.
#11 RFriis 16 år siden
#12 Highland Park 16 år siden
Æv, der er kun dårlige pladser tilbage til i aften...
#13 rockysds 16 år siden
#14 RFriis 16 år siden
#15 frahm-2 16 år siden
Derudover har Rachel Getting Married også gjort et indtryk.
Så glæder jeg mig i øvrigt til at se Crush & Blush, Død Sne, Tokyo Gore Police, Terra Nova og The Milk of Sorrow.
Desuden har jeg hørt masser af gode ting om Endgame, The Daisy Chain, Adam Ressurrected og Camino.
Og så skulle The Children være sindsygt uhyggelig.
#16 cansi 16 år siden
#17 RasmusFL 16 år siden
#18 frahm-2 16 år siden
#19 filmz-Kadann 16 år siden
#20 jessup 16 år siden