Så 'Synecdoche, New York' igår. En af de absolut bedste film, jeg nogensinde har set, og næsten helt i front hos mine all-time-favoritter, 'Lost in Translation' og 'The Thin Red Line'. Jeg var lammet.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Jeg var også til Død Snø i Grand i nat. Super underholdende uden at blive for plat.
Det er en stor homage til Evil Dead serien og Peter Jacksons tidlige værker. Humoren, gys og splat deler filmen nogenlunde lige og ingen af tingene bliver for meget på noget tidspunkt.
Tak til fjeldaberne for denne gode oplevelse :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
I stedet for "Død sne" (I var satme nogle stykker, der skulle se den) slentrede jeg op ad trappen og så "The Disappeared". En film, der uden at være decideret dårlig, ikke kan løbe fra at være både håbløst uoriginal og let forglemmelig.
Det kunne være, jeg skulle have taget til de norske fjelde i stedet.
#21 RasmusFL 16 år siden
#22 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#23 RasmusFL 16 år siden
Desuden slår Clint Mansell igen fast, at han ér den førende filmkomponist på markedet.
#24 Spanner 16 år siden
Sam Rockwell gjorde det forrygende i den iøvrigt glimrende film.
#25 cansi 16 år siden
#26 cansi 16 år siden
#27 filmz-Kadann 16 år siden
Det er virkelig god underholdning, der kun kan anbefales. Jeg glæder mig til at modtage den på BD, så jeg kan gense den.
#28 Spanner 16 år siden
Det er en stor homage til Evil Dead serien og Peter Jacksons tidlige værker. Humoren, gys og splat deler filmen nogenlunde lige og ingen af tingene bliver for meget på noget tidspunkt.
Tak til fjeldaberne for denne gode oplevelse :)
#29 RFriis 16 år siden
Det kunne være, jeg skulle have taget til de norske fjelde i stedet.
#30 Spanner 16 år siden