Gravatar

#1 El vez 21 år siden

Nogle der har set dette show?

Jeg genkendte straks Larry David da jeg så coveret til denne serie, som stor Seinfeld fan kunne det være rart at høre, hvad "Curb.." er for en fisk..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#2 Lowkey 21 år siden

Jeg har kun set første sæson indtil videre, men den er absolut også yderst anbefalelsesværdig.
Hvis du er fan af Seinfeld, så vil du næsten med sikkerhed også elske denne serie.
Den handler basalt set om Larry David (spillet af Larry David), der med enorm hjælp fra omverdenen (konen, agenten og diverse andre bipersoner), formår at blæse små misforståelser og problemer KOMPLET ud af proportioner.
Men dette er vel ret standard for en sitcom.

Hvad der serien ret speciel, er at den er manuskriptløs. Hver scenes handling er planlagt, men dialogen er improviseret. Desuden er den filmet på en sådan måde, at den visuelt ligner et realityshow.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#3 Lowkey 21 år siden

Der ser forresten ud til at selveste Hr. Originalitet, Casper Christen, har gjort det igen.
Zulus kommende komedie-serie "Klovn", ser ud til at være en nøjagtig kopi af Curb Your Enthusiasm. Helt ned til til den fjollede underlægningsmusik.

Så blev han endnu en gang fri for at finde på en idé selv.
Æv.

http://zulu.tv2.dk/programmer/article.php?id=16656...
Hvorfor bliver Larry David slet ikke nævnt på siden?
Daisy, Daisy...
Gravatar

#4 maniac 21 år siden

Det grimme er at han og Hvam har været meget efter andre komikere for deres mangel på originalitet...
Gravatar

#5 Kalle Ferm 21 år siden

Ja, det er rigtigt... han er ikke meget bedre selv.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#6 Spanner 21 år siden

Det er ham åbenbart komplet umuligt at lave noget originalt.

"Vi tør godt love, at dette bliver det mest hippe og nye, der har ramt jorden i lang tid"

tam kommentar
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 filmz-vassago 21 år siden

De er blevet lidt tamme, og så selvfede at det grænser til det pinlige.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 Lowkey 21 år siden

Tjah, hvis de med "hippe og nye" mener "skamløse rip-off af et et 5 år gammelt koncept" og med "jorden" mener "Danmark", så har de jo sådan set næsten ret.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#9 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Jeg syntes det er er alt for tit at danske komikere stjæler med arme og ben fra diverse amerikanske/engelske shows som Saturday Night Live, The Daily Show osv. så deres shows taber imo hurtigt pusten og det gælder ikke kun Jesper, men også fx Bertelsen, Timm og Gordon for at nævne et par andre, som også er gode til at rippe off.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#10 Lowkey 21 år siden

Ahh.. der var en reklame for 'Klovn' i metroavisen idag, og der stod credits nederst på siden - fotograf, scripter og alt det pis og så stod der fandme:
"Efter en idé af Casper Christensen og Frank Hvam"

Sådan!
Man skal fandme da ikke nævne noget om hvem der i virkeligheden har fået idéen, hvis man selv lige kan tage æren.

(Jeg undskylder hvis jeg lyder for nederen over dette, men jeg synes bare at det er så fesent)
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: