Gravatar

#21 e-male 17 år siden

Jeg gik også ind på imdb og kiggede i min vote history:

Bertram & Co (2002)
BloodRayne (2005)
Dungeons & Dragons (2000)
Epic Movie (2007)
Gigli (2003)
Miss Congeniality 2: Armed & Fabulous (2005)
Scary Movie 3 (2003)
Cats & Dogs (2001)
Date Movie (2006)
A Dirty Shame (2004)
Fantastic Four

ps. jeg har fjernet et par enkelte film, som jeg under ingen omstændigheder vil indrømme at have set ...Så hvilke film kan være værre end Gigli, Bloodrayne og Miss Congeniality 2? ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#22 Herrguth 17 år siden

Den danske film "Baby" fra 2003 må være den dårligste film jeg har set.

Derudover kan jeg nævne:
Keys to Tulsa (1997)
Book of Shadows: Blair Witch 2 (2000)
Cold Creek Manor (2003)
Alone in the Dark (2005)
Ghoulies (1985)
Date Movie (2006)
UltraViolet (2006)
Le Divorce (2003)
Glitter (2001)
Ballistic: Ecks vs. Sever (2002)
Gravatar

#23 cansi 17 år siden

Dårligste film? der er mange.

men jeg fortrød kraftdemne at jeg brugte penge på Scary Movie 4.
Gravatar

#24 filmz-karlen 17 år siden

Tre ord: Stjerner uden Hjerner...
They got an electromagnetic umbrella!
Gravatar

#25 inflector 17 år siden

Dødskamp på Saturn 3 er dælme også en stinker:
http://www.imdb.com/title/tt0079285/

Reptilicus er heller ikke just god
http://www.imdb.com/title/tt0056405/

Batman og Robin er blevet nævnt, men er ubetinget den værste tur jeg har haft i biffen.

Med alderen er jeg heldigvis blevet bedre til at undgå og til at slukke for de virkeligt ringe film, mit liv er simpelhen for kort til det.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#26 Benway 17 år siden

#17 Dark City? Okay, den synes jeg så er rigtig god. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#27 Åkepool 17 år siden

#19 - Jeg tænkte også, at den måtte da være noget værd. Første film for flere gode/kendte skuespillere (Iben & Anders W.) og også med Ulrich Thomsen, Birthe Neumann, Baard Owe og andre og første film for Niels Arden Oplev (Drømmen). Troede ikke det kunne gå galt...... Men det gjorde det godt nok :(
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#28 Steffan Rasmussen 17 år siden

Dårligste film jeg har set på TV:
Santa Clause Conquers the Martians. Når det bedste i en film, er skuespiller-præstationen af en ung Pia Zadora, så ved man det er skidt. Den blev vist i forbindelse med Planet X.

En anden kandidat er Hangmen med Sandra Bullock. Instrueret af den fantastiske instruktør J. Christian Ingvordsen som i øvrigt er dansk født. Har for 1-2 år siden, set et par stykker af hans film, i forbindelse med at DR skulle have fyldt deres søndagsprogram ud. Det er godt nok nogen stinkere han har lavet.

Ellers er der selvfølgelig filmz.dk's favorit-instruktør Uwe Boll. Nu har jeg godt nok kun set Alone in the Dark af hans film, men jeg behøver absolut ikke se flere.

Den dårligste film jeg har set i Biffen kan jeg ikke lige afgøre, men både King Arthur og Rumor Has It... kandiderer kraftigt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#29 filmz-DocDoom 17 år siden

#28: King Arthur - fuck, den er elendig, ja.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#30 Åkepool 17 år siden

"Friends with money" er godt nok også skidt.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: