Gravatar

#31 enfilmnørd 17 år siden

1) Epic movie - , men spørgsmålet er om den tæller med, for så bliver man jo nød til at erkende at det er en film

2) Frække Frida - okay det er en børnefilm, men måske også netop derfor. Man skal også tage det yngre publikum seriøst, og det gør denne gennemgående elendige film ikke

3) Dum og Dummere 2
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#32 Patriarch 17 år siden

Ja det er lidt sjovt... Jeg ved det er lidt kontrovesielt og alle elsker den. Jeg fandt den alt for karrikeret og fjollet... herunder skuespillet. Grundideen er fed (kan godt lide Matrix) men jeg brød mig virkelig ikke om filmens form.

På mange måder samme måde jeg har med 5th Element.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#33 filmz-Whitetrash 16 år siden

#32: Jeg har det lidt ligesådan med 5th Element. Grundidéen er fed, men den er for karikeret og fjollet.
Wanna go for a ride? No thanks. No Thanks? What does that mean? That I dont wanna go. Go where? For a ride. A ride! Now thats a good idea: Ok lets go.
Gravatar

#34 enfilmnørd 16 år siden

5th element er da fed!
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#35 Bohemian 16 år siden

de værste film jeg har set:

Son of the Mask (2005)
The Dentist (1996)
Starship Troopers 2: Hero of the Federation (2004) (V)
Urban Legends: Bloody Mary (2005) (V)
2 ryk og 1 aflevering (2003)
Alone in the Dark (2005)
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000 (2000)
Big Momma's House 2 (2006)
Biker Boyz (2003)
Catwoman (2004)
Christina's House (1999)
Cursed (2005)
Date Movie (2006)
DNA (1997) (V)
Double Dragon (1994)
Epic Movie (2007)
House of the Dead (2003)
House of the Dead 2 (2005) (TV)
Jaws 3-D (1983)
Midsommer (2003)
Mortal Kombat: Annihilation (1997)
Orca (1977)
Red Sonja (1985)
xXx (2002)

And the list goes on...
Free in serenity.
Gravatar

#36 filmz-DocDoom 16 år siden

#35: "The Dentist" er da en fantastisk B-film om en gulvbrækker på syre! :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#37 Bohemian 16 år siden

he he, The Dentisk tog noget af min sjæl jeg aldrig vil få tilbage...og der er endda lavet en 2'er!!!
Free in serenity.
Gravatar

#38 Benway 16 år siden

#32 Jeg synes faktisk Dark City er betydeligt bedre end Matrix, ikke mindst for dens atmosfæriske Metropolis-agtige design og surrealistiske stil. Til gengæld bryder jeg mig heller ikke særlig meget om 5th Element.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#39 The Insider 16 år siden

Blandt de nævnte er Catwoman, Epic Movie, Big Momma's House 2 og Battlefield Earth også blandt de absolut værste film, jeg nogensinde har set. Men efter at have fordøjet sidste års Wicker Man tilstrækkeligt, må jeg erkende, at det formentlig er den absolut værste film, jeg nogensinde har set. Den er ikke bare ringe på alle tænkelige leder og kanter, men den gjorde mig også forunderligt vred. Det er enormt frustrerende at tænke på, at noget så fuldstændig ubrugeligt (flere af de førnævnte fadæser havde da alligevel én eller to ekstremt små forcer) er blevet finansieret af millioner af dollars, der kunne være blevet brugt på så talløse andre bedre ting.
War. War never changes.
Gravatar

#40 filmz-DocDoom 16 år siden

#39: Og dermed er du inde på noget interessant: Man bør nemlig skelne mellem elendige billige produktioner og elendige million-produktioner. Sidstnævnte er vel trods alt værre, for da har man haft alle kortene på hånden til at starte med.
That's no moon. It's a space station.

Skriv ny kommentar: