Gravatar

#31 Martindan 19 år siden

#30 - hehe mit fck trip... godt ord igen. nyder vores små dueller faktisk Dolphin, du holder mig skarp :)

ej synes han er bedre. ikke at sige han er DK's bedste målmand som jeg egentlig mener er Stephan Andersen, hvis han bare fik spilletid i sin klub (den periode han var fast mand i Charlton lå han i formmæssigt niveau som selveste Petr Cech)
men nu hvor det er Sørensen og Christiansen det handler om vil jeg mene jesper er den bedre af de to.
Han er stabil og mere sikker over længere perioder end Sørensen er og har været, han er bedre på reflekserne og mere smidig end Sørensen. (også grtunden til han har spillet mere CL end Søren nogensinde kommer til, if ever)

det er tit synes jeg at man har siddet og tænkt.. Sørensen.. det der er bare løgn.

men taler vi SAS Liga vil jeg dog endda lade mit fck ego træde tl side og sige jesper "kuN" er nr 2 i SAS Ligaen efter en meget imponerende Arek Onyszko, som jo burde være Polens nr 1. Håber da en god europæisk succes med OB og gode Uefa CUp resultater kan få landstræneren i Polen til at fatte han er der... ellers.. hvis han ikke har spillet for Polen.. Morten. Hr. Olsen.
get the hint?
og ikke at det er dårligt for Jesper er være to'er i køen bag Arek.
for cryin' out loud......
Gravatar

#32 The Insider 19 år siden

#30, Jeg synes det er lidt hårdt at bedømme Agger udfra én i det hele taget jævn landskamp

Gjorde jeg nu heller ikke :-)

War. War never changes.
Gravatar

#33 Martindan 19 år siden

Insider hørt mudderkastningen mellem Barcelona og Chelsea allerede er begyndt...

I forbindelse med de 18 dages break fra ligabold, har Chelsea smidt sand på banen for at fikse den op, hvilket Barcelona mener kun er for at forhindre dem i at kunne spille deres tekniske fodbold, og anser det som sabotage.
smukt ikk :)
Gravatar

#34 The Insider 19 år siden

hehe, herligt! :-D
War. War never changes.
Gravatar

#35 Martindan 19 år siden

glæder mig til kampen.. den må ses på O'Leary's eller Kennedy's.

nægter at gå på den glade gris, vil ikke sætte mine ben i et barca venligt sted.

Men hvad ville CL være uden Chelsea/Barcelona opgørene efterhånden...... man ser jo frem til skandalerne, muderkastningen, velspillet opgør og den obligatoriske chelsea udvisning.....
Gravatar

#36 The Insider 19 år siden

Hehe, right you are. Jeg har en stærk fornemmelse af, at 'kannibalen' får det røde kort i denne omgang :-) Men det kunne da være forfriskende, hvis Barcelona endelig fik ét. De har da i hvert fald lavet nogle dumheder tidligere, der har fortjent det. Jeg læste for øvrigt for nylig, at Barcelona i de sidste par sæsoner har haft den absolutte rekord for flest røde kort begået imod dem - de er, hvis ikke andet, nogle glimrende skuespillere :-)

Jeg overvejer også Kenndey's og O'Learys. Og ja, den glade gris er et trist sted. Der bliver altid holdt med de forkerte :-) Men jeg overvejer også lidt at se den hjemme, i hvert fald den første kamp, fordi jeg ved jeg kommer til at hoppe op og ned og skrige, og det vil jeg nødigt plage andre mennesker med ;-) Men når nu Chelsea vinder 6-0 på hjemmebane, så kan man jo godt slappe lidt mere af til en returkamp et offentligt sted :-) Åha, jeg får helt lyst til at se 4-2 kampen igen fra 2005. Herligt at de udgiver sådanne kampe på dvd :-)
War. War never changes.
Gravatar

#37 Martindan 19 år siden

#36 - skal da ind og stå og hoppe og skrige til den første kamp da..... :)
og du siger bare stedet så hedder det Chelsea aften...
Gravatar

#38 The Insider 19 år siden

Coolio. Det kunne da godt være man så alligevel skulle tage forbi et af de større steder... O'Leary kunne måske være meget fedt. Er de generelt til Chelsea der? Jeg kan huske jeg så Chelsea vs. Manchester City derinde i starten af sæsonen, og der blev skulet lidt ondt til mig. Men måske var det bare fordi jeg var oppe og køre, og der var tale om fire midaldrende herrer, som sad med deres kærester og tilsyneladende heppede på det andet hold :-)
War. War never changes.
Gravatar

#39 Martindan 19 år siden

#38 - haha sejt. kan godt være.. har gode erfaringer fra både Kennedy og O'Leary ang. Chelsea.

bedste erfaring er dog Liverpool Chelsea. Kennedy bliver altid invaderet af røde fans og jeg sidder der altid som eneste blå mand. men det får jeg ski respekt fra af de hardcore fans og får altid mit bord som de kalder det - et bord up front lige foran dem, da jeg åbenbart er godkendt af dem.

lidt cool.

Skriv ny kommentar: