Flot spil af Danmark. Meget hurtigere end man er vant til, men irerne er godt pakket sammen desværre. Må håbe vi formår at score indenfor det første kvarter ellers bliver det en gyser!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Må indrømme at jeg ikke så det hele pga. en lille cykeltur, men det jeg så, var lidt tamt. Lidt for mange fejlafleveringer (inkl. et par ærgerlige af Christian Poulsen). Det nærmer sig slet ikke spillet mod Portugal f.eks. Men ja, det er svært, når irerne er så ultradefensive. Jeg holder stadigvæk naivt fast på mit resultat-gæt, men det kunne måske godt gå hen og blive en 0-0 med nogle intense slutminutter.
Tror DK sætter tempoet ned fra starten af 2. halvleg, for med det spil, de spiller nu, ender de med at køre for hurtigt død, og så rammer nord-irerne os på et kontra-angreb, så kampen ender 0-1 .. Og det ønsker vi vel ikke ? :D
Tror vi skal forsøge os mere ved spillet nær ved jorden, da luftspillet overhovedet ikke går optimalt i offensiven (hvor sjovt så det forresten lige ud, da JDT headede ud i luften? :D )
Tror på en 2-0'er :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1 NightHawk 19 år siden
Oven på Nordirlands imponerende sejr over Spanien, forleden på 3-2, tror jeg vi får kamp til stregen i aften.
Mit bud lyder på 3-2, til Danmark. :)
Og hvem blir første målscorer ?
Mit bud blir Martin Jørgensen.
#2 maniac 19 år siden
#3 The Insider 19 år siden
#4 filmz-vassago 19 år siden
#5 dyg 19 år siden
#6 Guts 19 år siden
#7 NightHawk 19 år siden
Men ellers har det jo været spil til et mål, stort set. Fatter simpelthen ikke hvordan Nordirene ku' slå Spanien.
Damm, jeg var sgu tæt på med Martin Jørgensen. :(
#8 filmz-Bruce 19 år siden
#9 The Insider 19 år siden
#10 HonoDelLoce 19 år siden
Tror vi skal forsøge os mere ved spillet nær ved jorden, da luftspillet overhovedet ikke går optimalt i offensiven (hvor sjovt så det forresten lige ud, da JDT headede ud i luften? :D )
Tror på en 2-0'er :D