Det er vigtigt at bide mærke i at bdlive.dk kun "lever" på at folk bruger dem som tjeneste.
Begynder folk at bruge blu-ray.com i stedet samt deres købslinks lukker BDLive.dk deres tjeneste.
Det opfordres derfor til brug af bdlive.dk - fordelen her ligger i at der til de fleste udgivelser følger covershots med.
Altså er der fokus på at bekræfte data med covers dertil. Dette er ikke gældende ved ret mange UK ved Blu-ray.com.
Ønsker man at udvide bdlive.dk databasen kan man altid blive content manager og hjælpe med udvidelsen af databasen og derved også optjene point mod gavekort.
Der kommer snart samme funktionalitet mht. samling m.v. ved bdlive.dk
Jeg har prøvet at tilføje info på Bdlive.dk - det virkede ikke - desuden tror jeg ikke at folk vil glemme BD live hvis de brugte blu-ray.com - jeg bruger Blu-ray.com men er stadig ligeså tit inde på Bdlive
I øvrigt er der heller ikke købslinks på de danske udgivelser på blu-ray.com
desuden kan man kun se bagcoverne på Bdlive - Jeg kn f.eks. ikke åbne frontcoverne
Selvom jeg bruger begge sider i lige stor omfang så fortrækker jeg nu Bu-ray.com
Don't know. Jeg prøvede for 3 dage siden vistnok og efter at ha' skrevet alle mine oplysninger, trykkede jeg på den der submit-knap og den blev bare ved med at skrive "tilmelder" eller hvad den nu skriver. Så lukkede jeg for browseren, startede igen og prøvede igen, med samme resultat og der lod jeg den endda stå hele natten og der var intet sket om morgenen. Så kontaktede jeg bdlive, der var hurtige til at svare med et spørgsmål, nemlig "hvilken browser bruger du?", det svarede jeg så på og har ikke hørt fra dem siden.
So, at last we meet for the first time for the last time.
#16 - så skriver du bare til Collateral, han skriver da for dem. Det må være ham en sand fornøjelse at kunne hjælpe dig.
Jeg kan i hvert fald minde dem om at der ligger en ubesvaret mail. Tror de vil foreslå at du forsøger med en anden browser, særligt hvis du (som jeg) bruger Firefox. Der har været lidt problemer med kommunikation mellem nogle af funktionere og den browser.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg har prøvet at tilføje info på Bdlive.dk - det virkede ikke - desuden tror jeg ikke at folk vil glemme BD live hvis de brugte blu-ray.com - jeg bruger Blu-ray.com men er stadig ligeså tit inde på Bdlive
desuden kan man kun se bagcoverne på Bdlive - Jeg kn f.eks. ikke åbne frontcoverne
Selvom jeg bruger begge sider i lige stor omfang så fortrækker jeg nu Bu-ray.com
Vi har lukket ned for tastning af data for brugerne. Så der kan kun tastes af folk i redaktionen. Ønsker du bedst mulig database skal du være velkommen til at hjælpe til.
Der vil som ovenover kunne blive åbnet for front covers, men det koster blot flere penge i båndbredde, hvilket er grunden til at de er frasorteret i første omgang!
#11 Mark Malmstrøm 12 år siden
#12 steffenmandrup 12 år siden
Begynder folk at bruge blu-ray.com i stedet samt deres købslinks lukker BDLive.dk deres tjeneste.
Det opfordres derfor til brug af bdlive.dk - fordelen her ligger i at der til de fleste udgivelser følger covershots med.
Altså er der fokus på at bekræfte data med covers dertil. Dette er ikke gældende ved ret mange UK ved Blu-ray.com.
Ønsker man at udvide bdlive.dk databasen kan man altid blive content manager og hjælpe med udvidelsen af databasen og derved også optjene point mod gavekort.
Der kommer snart samme funktionalitet mht. samling m.v. ved bdlive.dk
#13 Mark Malmstrøm 12 år siden
#14 Åkepool 12 år siden
#15 HonoDelLoce 12 år siden
#16 Åkepool 12 år siden
Så kontaktede jeg bdlive, der var hurtige til at svare med et spørgsmål, nemlig "hvilken browser bruger du?", det svarede jeg så på og har ikke hørt fra dem siden.
#17 Kiksmann 12 år siden
#18 Collateral 12 år siden
Jeg kan i hvert fald minde dem om at der ligger en ubesvaret mail. Tror de vil foreslå at du forsøger med en anden browser, særligt hvis du (som jeg) bruger Firefox. Der har været lidt problemer med kommunikation mellem nogle af funktionere og den browser.
#19 steffenmandrup 12 år siden
Der vil i år komme en v2 af bdlive.dk som giver lidt flere muligheder
#20 steffenmandrup 12 år siden
Vi har lukket ned for tastning af data for brugerne. Så der kan kun tastes af folk i redaktionen. Ønsker du bedst mulig database skal du være velkommen til at hjælpe til.
Der vil som ovenover kunne blive åbnet for front covers, men det koster blot flere penge i båndbredde, hvilket er grunden til at de er frasorteret i første omgang!