Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 12 år siden

Endnu engang ville jeg lige gøre rekleme for den danske side på blu-ray.com - har jo brugt noget af min 'fritid' til at tilføje film der inde så ville være synd hvis det var spildt tid :(
Gravatar

#2 HonoDelLoce 12 år siden

For det første kan jeg ikke finde nogen dansk side derinde..

For det andet - hvad er der i vejen med bdlive.dk?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3 Mark Malmstrøm 12 år siden

Oppe i søgefeltet vælger du det danske flag og vupti

Alle Kommende Udgivelser på blu-ray.com er synkron med bdlive's liste - det sørger jeg for så godt jeg kan.
Gravatar

#4 HonoDelLoce 12 år siden

Men - er det så ikke nemmere bare at bruge bdlive????
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5 Mark Malmstrøm 12 år siden

jeg vil lade dig afgøre det med dig selv - jeg bruger begge sider ihvertfald - men tag et kig :)
Gravatar

#6 Mark Malmstrøm 12 år siden

Fandt du ud af det? :)
Gravatar

#7 HonoDelLoce 12 år siden

Ja, men jeg kan virkelig ikke se, hvad jeg skal bruge den side til.. :)
Gravatar

#8 McPeter 12 år siden

Hvad er ideen med de sider? Er det data om undertekster og lydspor eller?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#9 HonoDelLoce 12 år siden

McPeter (8) skrev:

Altså, BDlive bruger jeg fordi de plejer at være super opdateret med hensyn til danske og engelske udgivelses-datoer, lyd- og undertekst-oplysninger og sådan.. :)
Gravatar

#10 Mark Malmstrøm 12 år siden

McPeter (8) skrev:

jeg opdater med lyd og udettekster g format så godt jeg kan men da jeg er ene om det så er det ikke sikkert at alt er der.

BTW. er det forkert at heppe på tyskerne i filmen DAS BOOT? - ser den lige nu :)

Skriv ny kommentar: