Front covers kan blive åbnet op for, men det kræver meget mere båndbredde.
Der vil i år komme en v2 af bdlive.dk som giver lidt flere muligheder
Har du bidt mærke i Åkepools indlæg længere oppe?:
Åkepool (16) skrev:
Don't know. Jeg prøvede for 3 dage siden vistnok og efter at ha' skrevet alle mine oplysninger, trykkede jeg på den der submit-knap og den blev bare ved med at skrive "tilmelder" eller hvad den nu skriver. Så lukkede jeg for browseren, startede igen og prøvede igen, med samme resultat og der lod jeg den endda stå hele natten og der var intet sket om morgenen. Så kontaktede jeg bdlive, der var hurtige til at svare med et spørgsmål, nemlig "hvilken browser bruger du?", det svarede jeg så på og har ikke hørt fra dem siden.
Tænker det er dig der har med det at gøre :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Bruger IE og gættede på at når der på et tidspunkt kommer et svar, så vil det være at jeg skal prøve med Firefox, sååååeh :)
Steffenmandrup skal bare lige spotte dit indlæg, så er han manden der kan hjælpe dig med problemet. Ellers skal jeg nok lige minde ham om det når jeg er i kontakt med ham andetsteds. Jeg havde selv problemer med at blive oprettet i begyndelsen, men det lykkedes til sidst, så tror bare du skal give tid, så skal de nok finde ud af det, selvom det selvfølgelig er lidt træls det ikke bare virker :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hejsa igen, Lagde godt mærke til hans besked, men troede der allerede blev taget om problemet af en anden. jeg skal nok lige se på at du får svar. Men ja det er nyere IE som bugger af og til, det løses snart! Men jeg kan kontaktes på sm at domænetvitalerom.dk så kan jeg personligt hjælpe hvis det er! Både spg. Og problemer
#21 Collateral 12 år siden
Har du bidt mærke i Åkepools indlæg længere oppe?:
Tænker det er dig der har med det at gøre :)
#22 Åkepool 12 år siden
Bruger IE og gættede på at når der på et tidspunkt kommer et svar, så vil det være at jeg skal prøve med Firefox, sååååeh :)
#23 Collateral 12 år siden
Steffenmandrup skal bare lige spotte dit indlæg, så er han manden der kan hjælpe dig med problemet. Ellers skal jeg nok lige minde ham om det når jeg er i kontakt med ham andetsteds. Jeg havde selv problemer med at blive oprettet i begyndelsen, men det lykkedes til sidst, så tror bare du skal give tid, så skal de nok finde ud af det, selvom det selvfølgelig er lidt træls det ikke bare virker :)
#24 Åkepool 12 år siden
Så håber jeg han snart spotter det, for jeg har stadig ikke fået en tilbagemelding på min sidste mail.
Og ja, det er træls når det ikke virker.
#25 steffenmandrup 12 år siden
Lagde godt mærke til hans besked, men troede der allerede blev taget om problemet af en anden. jeg skal nok lige se på at du får svar. Men ja det er nyere IE som bugger af og til, det løses snart!
Men jeg kan kontaktes på sm at domænetvitalerom.dk så kan jeg personligt hjælpe hvis det er! Både spg. Og problemer
#26 Åkepool 12 år siden
Som jeg har fået nu og tak for det.