Gravatar

#1 McPeter 21 år siden

Hej med jer.

Søger lidt assistance til at finde danske DVDer med engelske undertekster - også gerne til rimelige penge.
Synes de fleste danske film kun har skandinaviske undertekster hvilket er lidt æv når man har tænkt sig at forære en dansk DVD til en ven der taler engelsk...

Jeg forestiller mig noget a la:
- Blinkende Lygter
- Festen
- Pusher
- evt

Gode forslag modtages gerne... :-)

På forhånd tak for hjælpen!

/McPeter
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2 lagoni 21 år siden

Du kan få Pusher+Bleeder med engelske undertekster til 170 kr hos axelmusic
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 inflector 21 år siden

Jeg har Pusher med engelske undertekster. Fandt den i Stereo Studie til 90-100kr for noget tid siden. Har ikke set de andre med engelske undertekster, men det skulle undre mig om festen ikke er til at finde med engeslke undertekster.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#4 El vez 21 år siden

På Riget 1+2 udgivelsen findes der også engelske subs.

Arven, Bænken, Blinkende Lygter, Festen og I Kina Spiser De Hunde har kun skandinaviske/danske subs på de danske udgivelser.

Visse film er dog udgivet i andre lande, den Bleeder/Pusher sampak er en UK R2 og Nattevagten findes på R1 med engelske subs og dansk 5.1 lydspor (kun 2.0 på den danske r1 udgivelse).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 lagoni 21 år siden

De har både Festen (den er dig lidt dyr, 220 kr) og Italiensk for Begyndere (ca 90 kr) med engelske undertekster hos sendit.com
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#6 Ikari 21 år siden

#1 og #4
Der er engelske undertekter på den danske udgave af "Blinkende Lygter", (hvertfald på mit eksemplar: 2-disc) selvom det ikke er nævnt på coveret. :)
Gravatar

#7 El vez 21 år siden

Ok, ja jeg kiggede bare på coveret :)
Gravatar

#8 McPeter 21 år siden

Super - tak for det allesammen! Bliv endeligt ved hvis I skulle komme i tanke om noget / se et godt tilbud på noget af det (120kr oven i bare for engelske undertekster er lidt pepret, ik!?)... Specielt tak til Ikari - det er rart lige at vide! Er der nogle af jer andre der har danske film på DVD der måske gider at tjekke efter om det skulle være det samme på nogle af de andre? På forhånd tak!!!

/McPeter
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

#9 20 år siden

Kan se det er et tusind år gammelt indlæg, håber du har fundet noget. Men jeg har for nylig købt Blinkende Lygter til 50 kr i Stereo Studio og der er engelske undertekster, selvom der står bagpå at der kun er danske...
Gravatar

#10 El vez 20 år siden

Kongekabale har også engelske undertekster.

Skriv ny kommentar: