Gravatar

#21 davenport 15 år siden

Piger I Trøjen 2?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 Collateral 15 år siden

#4: Vil gerne bakke op om "Kærlighed på Film" som var meget flot.

I øvrigt syntes jeg også godt om "Hvordan vi slipper af med de andre" påtrods af overspil fra specielt Louise Mieritz. Søren Pilmark spiller dog fantastisk, og der er flere af de andre som gør et ganske overbevisende job. Og så er det et interessant koncept.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#23 Highland Park 15 år siden

#22: Jeg synes slet ikke, at Mieritz overspiller. Tværtimod.
Desuden er det meget naturligt for en satire at være befolket af karikaturer. Bortset fra det er jeg enig med dig; det er en ret interessant film, som på trods af diverse problemer på manuskriptplanet og i udførelsen er værd at se. Pilmark spiller fænomenalt.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 Collateral 15 år siden

#23: Jeg har intet problem med de noget stereotype karakterer, da det, som du selv pointerer, er en udemærket del af filmens sprog. Men Mieritz irriterer mig med hendes henvisen til sig selv i tredje person.

Og jo jeg ved godt det er en del af plottet, at hun er en kvinde som overspiller en rolle. Men derfor er det stadig lidt generende, uden at være noget som ødelægger hele filmen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#25 filmz-Bruce 15 år siden

Fik set Flugten og det var lala. Ret forudsigelig dansk sag.

2/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 Åkepool 15 år siden

#25 - Hmm, den kunne jeg da godt ha' advaret dig imod.

Synes generelt, at der er længere mellem snapsene, end der var for 5-10 år siden, når det kommer til danske film.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#27 davenport 15 år siden

Så en Ulf Pilgaard film i aftes på TV1000 (der var på prøve fra Profiber). Noget pjat med at en mand og en dreng bytter hjerner. Så kl. 00.00 forsvandt signalet, da Profiberprøveperioden udløb d. 23. til midnat. Så jeg så aldrig slutningen. Hvilket nok også er ret ligemeget...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#28 Collateral 15 år siden

#27: Sikke en fantastisk historie :)
Gravatar

#29 filmz-jonasgr 15 år siden

#27 Denne, right :) Kan huske jeg så den i biografen dengang den udkom. Jeg var blot en lille knægt dengang, så jeg har sikkert syntes at den var god.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#30 jessup 15 år siden

De fem benspænd er meget underholdende. Men den har du måske set.

Daisy Diamond omend ikke en ubetinget god og en stærkt enerverende film.

Kunsten at græde i kor er et must.
This is just until June

Skriv ny kommentar: