I beg to differ.. En torrent-fil har ingen begrænsning, og når jeg hører venner prale med at de har fundet en .torrent-fil med alle 5 sæsoner af 24, så lyder en torrent-fil (måske opdelt?) med 4500 sange overhovedet ikke overdrevet for mig ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 Det er sandt, men for mig lyder det mest som om at det er mandens mp3 samling der har været delt, og ikke bare en enkelt torrent fil :) Derfor anskuer jeg at hvis han har brugt torrents, har det primært været for at hente albums. Men det er sandt, en .torrent fil kan indeholde et gigantisk antal filer, men tvivler bare på at det er tilfældet i den her sag.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
#21 HonoDelLoce 18 år siden
I beg to differ.. En torrent-fil har ingen begrænsning, og når jeg hører venner prale med at de har fundet en .torrent-fil med alle 5 sæsoner af 24, så lyder en torrent-fil (måske opdelt?) med 4500 sange overhovedet ikke overdrevet for mig ..
#22 filmz-herskegut 18 år siden
Det er sandt, men for mig lyder det mest som om at det er mandens mp3 samling der har været delt, og ikke bare en enkelt torrent fil :)
Derfor anskuer jeg at hvis han har brugt torrents, har det primært været for at hente albums.
Men det er sandt, en .torrent fil kan indeholde et gigantisk antal filer, men tvivler bare på at det er tilfældet i den her sag.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#23 HonoDelLoce 18 år siden
Jeg byggede nu også mest min udtalelse på, at jeg mener at have læst nyheden andetsteds, hvor det nævnes, at det var gennem en bittorrent-klient..
#24 filmz-herskegut 18 år siden
Ohh, ja det ændre jo på det hele :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#25 HonoDelLoce 18 år siden
Sidder lige pt og leder efter hvor DÆLEN det var jeg læste det henne :D
Men hvis det ikke var tilfældet, så har du jo alligevel ret i, at mange af p2p-programmer selv fører log :)
#26 dh-ad 18 år siden
Jeg tvivler også kraftigt på, at han har brugt torrents.
MP3 filers natur er mere forlignelig med et edonkey-, directconnect- eller kazaanetværk.