Jeg havde også mine betænkligheder omkring Ekhardt, men han klarer det virkeligt godt som kontrapunkt mellem Batman og Jokeren - så no worries dér! :) Der skal dog ikke herske tvivl om, at det er Heath Ledger, som er den helt store seværdighed.
#41 jeg havde nu ingen betænkeligheder ved ham, hehe det første jeg sagde da jeg så nyheden om ham var "jamen self. det jo indlysne" så jeg var mere spændt på det.
Ser frem til i morgen nat, og hele The Dark Knight Expirience.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg skal bare ind og se The Dark Knight i morgen kl. 23.59 (indsæt en dansende smiley her) og jeg glæder mig som en narkoman der skal have sin medicin. Det bliver bare alt for fedt :)
#38 - det lyder sgu godt. Har billet til den 23 i Odense...man kan jo ikke andet end glæde sig helt vildt meget, især ikke når den ser ud til at leve op til sit hype...
#41 dolphinfriendly 17 år siden
Jeg havde også mine betænkligheder omkring Ekhardt, men han klarer det virkeligt godt som kontrapunkt mellem Batman og Jokeren - så no worries dér! :) Der skal dog ikke herske tvivl om, at det er Heath Ledger, som er den helt store seværdighed.
#42 elwood 17 år siden
Ser frem til i morgen nat, og hele The Dark Knight Expirience.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#43 dolphinfriendly 17 år siden
Glæd dig! Jeg smutter ind og ser den igen på onsdag, så sej er den. :)
#44 Åkepool 17 år siden
#45 Bobby Singer 17 år siden
#46 Skeloboy 17 år siden
#47 Outbound Sith 17 år siden
Fox Mulder
#48 Patriarch 17 år siden
#49 HonoDelLoce 17 år siden
#50 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"