Bruce, hvem er dine yndlingsanmeldere? Du må meget gerne smide et link til selve anmeldelserne tak ;-) Og btw, det lyder jo fuldstændigt ekstremt mht. dens box-office tal! Skal selv se filmen onsdag, loge-pladser i Imperial, glæder mig!
#8 - godt arbejde!!! Nu glæder jeg mig jo slet ikke mindre! ;-)
Er lige kommet hjem fra ferie. Tror jeg bliver nødt til at smutte ind forbi mit arbejde så jeg kan hente Batman Begins som skulle være kommet til mig på blu-ray mens jeg var væk. ;-)
#12 Faktisk var Slantmagazine tidligere et af mine foretrukne sites for anmeldelser, men jeg mistede min respekt for Ed Gonzales og Nick Schager, da jeg læste anmeldelserne af Zodiac og American Gangster og måtte revurdere og konkludere, at de mere travlt med at begrave hovedet oppe i røven på deres sproglige vendinger, fremfor at have filmisk smag. Jeg nyder dog stadig deres vendinger, når jeg har lyst til at slagte en film og vi har samme mening herom.
Min foretrukne anmelder, som desværre anmelder MEGET LIDT og mest TV serier, er Tim Goodman fra San Francisco Chronicle. Anthony Lane fra The New Yorker. David Edelstein fra New York Magazine. Eamonn McCusker, John White, Gary Couzens og Kevin Gilvear fra DVDTimes. Jeg læser altid Ebert, som måske nok giver lidt for høje karakterer generelt, men altid er god for en uddybende kommentar. Og så vil Insider nok blive sur, hvis jeg ikke nævner Peter Travers fra Rolling Stone :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidste opdatering fra BoxOfficeMojo siger en estimeret omsætning fredag på $ 66,4 mio.! Damn...
Er jeg i øvrigt den eneste, der er overrasket over, hvordan dre har kunnet klemme filmen ind i en PG-13 rating? Bedømt ud fra trailerne ser den temmeligt voldsom ud...
Læste Eberts anmeldelse, indtil han skrev "In one diabolical scheme near the end of the film..." - DAMN, den mand er så glad for at spoile, at jeg hermed fik bekræftet, at man udelukkende skal læse mandens anmeldelser, efter man selv har set filmene.
#11 JannikAnd 17 år siden
#12 cans 17 år siden
#13 Yoda 17 år siden
http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.dll/artic...
&
Peter Travers har givet 3,5/4
http://www.rollingstone.com/reviews/movie/16155928...
#14 Bates 17 år siden
#15 dolphinfriendly 17 år siden
#16 McPeter 17 år siden
Er lige kommet hjem fra ferie. Tror jeg bliver nødt til at smutte ind forbi mit arbejde så jeg kan hente Batman Begins som skulle være kommet til mig på blu-ray mens jeg var væk. ;-)
#17 filmz-Bruce 17 år siden
Min foretrukne anmelder, som desværre anmelder MEGET LIDT og mest TV serier, er Tim Goodman fra San Francisco Chronicle. Anthony Lane fra The New Yorker. David Edelstein fra New York Magazine. Eamonn McCusker, John White, Gary Couzens og Kevin Gilvear fra DVDTimes. Jeg læser altid Ebert, som måske nok giver lidt for høje karakterer generelt, men altid er god for en uddybende kommentar. Og så vil Insider nok blive sur, hvis jeg ikke nævner Peter Travers fra Rolling Stone :)
#18 cans 17 år siden
#19 Outbound Sith 17 år siden
Er jeg i øvrigt den eneste, der er overrasket over, hvordan dre har kunnet klemme filmen ind i en PG-13 rating? Bedømt ud fra trailerne ser den temmeligt voldsom ud...
Fox Mulder
#20 The Insider 17 år siden