Jeg så det da. En meget sjov idé med videokameraet til sidst, men jeg hader faktisk den slutning. Jeg synes selve filmen er megafed, og den umiddelbare slutning er ganske god. Men jeg mener, at det med at de allesammen dør til sidst er en modsigelse af selve filmens slutning. Hvorfor er det vigtigt at pointere, at de to forelskede må skilles, hvis alle alligevel bare kradser af?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg synes ikke det gør noget at de allesammen dør, og jeg synes det er fedt at de finder Steve's videokamera, godt nok lægger det sig ikke op af den originales slutning, men det synes jeg ikke det gør noget!
#1 filmz-karlerminven 21 år siden
Jeg er bare nødt til at vide det for så får man nemlig en anden slutning!
What is a not-joke?
#2 El vez 21 år siden
Er det dit spørgsmål? Jeg er ikke helt med...
#3 filmz-Alex De Large 21 år siden
Spørger du om alle så slutningen færdig eller om alle i filmen er færdige?
For måske... Til begge....
#4 filmz-karlerminven 21 år siden
Det var bare hvis i skyndte jer ud af salen da filmen sluttede så gik i glip af noget!
For hvis i gjorde ville det give en lidt anden slutning!
What is a not-joke?
#5 gi-jones 21 år siden
Jeg så det da. En meget sjov idé med videokameraet til sidst, men jeg hader faktisk den slutning. Jeg synes selve filmen er megafed, og den umiddelbare slutning er ganske god. Men jeg mener, at det med at de allesammen dør til sidst er en modsigelse af selve filmens slutning. Hvorfor er det vigtigt at pointere, at de to forelskede må skilles, hvis alle alligevel bare kradser af?
#6 filmz-karlerminven 21 år siden
Jeg synes ikke det gør noget at de allesammen dør, og jeg synes det er fedt at de finder Steve's videokamera, godt nok lægger det sig ikke op af den originales slutning, men det synes jeg ikke det gør noget!
What is a not-joke?