Gravatar

#1 Twister 15 år siden

Kunne ikke lige finde en lignende tråd så besluttede mig for at starte en selv.

Her kan der postes de sejeste/smukkeste/bedste musikalske numre fra diverse film. Jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle oprette tråden under filmmusik, men blev enig med mig selv om, at den godt kan ligge her i og med jeg vægter den visuelle side af numrende (koreografi, kostumer, effekter osv osv.) lige så højt som den musikalske :)

Jeg vil da gerne starte med et par numre som jeg selv synes er geniale.

Rocky Horror Picture Show - Hot Patootie (MeatLoaf)

Little Shop of Horrors - Dentist Song

enjoy ;)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Gravatar

#2 tiany 15 år siden

Du har jo åbnet op for Pandoras boks, når først elwood og Bruce falder over den her tråd ;D
Valar morghulis
Gravatar

#3 Antlion 15 år siden

[url= d'Âne" (1970) - Michel Legrand
Gravatar

#4 MOVIE1000 15 år siden

det er ikke en musical film men jeg elsker denne musical scene :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 MMB 15 år siden

[quote=MOVIE1000 (4)]det er ikke en musical film men jeg elsker denne musical scene :)

Længe leve originalen: The Killers - All These Things That I've Done
Gravatar

#6 Benway 15 år siden

Jeg er ret vild med indledningen til [url= - og for øvrigt også resten af filmen. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#7 McPeter 15 år siden

Roxanne tangoen og elephant love medley fra Moulin Rouge synes jeg er ret elegant lavet.
Åbningsscenen er mere kaotisk, men der er i hvert fald gang i den. :-)

Phantom of the Opera - scenen hvor de går ned igennem tunnellen og sejler hen til hans hule.

Enig - Little Shop of Horrors er også genial. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 Antlion 15 år siden

#6:

Jeg går ud fra, at "Tomorrow Belongs To Me" også får sveden til at løbe koldt ned af ryggen på dig? :)
Gravatar

#9 Benway 15 år siden

#8 Den der kønne sang sunget af den pæne unge mand i den brune skjorte? ;) Jo tak, den er ret gusten. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: