Kunne ikke lige finde en lignende tråd så besluttede mig for at starte en selv.
Her kan der postes de sejeste/smukkeste/bedste musikalske numre fra diverse film. Jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle oprette tråden under filmmusik, men blev enig med mig selv om, at den godt kan ligge her i og med jeg vægter den visuelle side af numrende (koreografi, kostumer, effekter osv osv.) lige så højt som den musikalske :)
Jeg vil da gerne starte med et par numre som jeg selv synes er geniale.
Rocky Horror Picture Show - Hot Patootie (MeatLoaf)
Little Shop of Horrors - Dentist Song
enjoy ;)
“I should say that I was a visual person. I experience with my eyes and never, or rarely, with my ears...to my constant regret.” - Fritz Lang
Roxanne tangoen og elephant love medley fra Moulin Rouge synes jeg er ret elegant lavet. Åbningsscenen er mere kaotisk, men der er i hvert fald gang i den. :-)
Phantom of the Opera - scenen hvor de går ned igennem tunnellen og sejler hen til hans hule.
#1 Twister 15 år siden
Her kan der postes de sejeste/smukkeste/bedste musikalske numre fra diverse film. Jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle oprette tråden under filmmusik, men blev enig med mig selv om, at den godt kan ligge her i og med jeg vægter den visuelle side af numrende (koreografi, kostumer, effekter osv osv.) lige så højt som den musikalske :)
Jeg vil da gerne starte med et par numre som jeg selv synes er geniale.
Rocky Horror Picture Show - Hot Patootie (MeatLoaf)
Little Shop of Horrors - Dentist Song
enjoy ;)
#2 tiany 15 år siden
#3 Antlion 15 år siden
#4 MOVIE1000 15 år siden
#5 MMB 15 år siden
Længe leve originalen: The Killers - All These Things That I've Done
#6 Benway 15 år siden
#7 McPeter 15 år siden
Åbningsscenen er mere kaotisk, men der er i hvert fald gang i den. :-)
Phantom of the Opera - scenen hvor de går ned igennem tunnellen og sejler hen til hans hule.
Enig - Little Shop of Horrors er også genial. :-)
#8 Antlion 15 år siden
Jeg går ud fra, at "Tomorrow Belongs To Me" også får sveden til at løbe koldt ned af ryggen på dig? :)
#9 Benway 15 år siden