#21 Jeg har godt nok set at der er en del som har nævnt ham, men da jeg ikke har set filmen kan jeg af gode grunde ikke selv nævne ham. Det er da i øvrigt en ret kort film kan jeg se.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#23 Det er i hvert fald personlig smag jeg vurderer ud fra og til dels kritikernes. Skal jeg se på det kommercielle er der en del mere benarbejde der skal gøres :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Og så håber jeg, at Ciminos Heavens Gate på et tidspunkt udkommer på blu-ray i directors cut udgaven. Den skulle eftersigende være en hæderlig film og jeg har altid gerne villet se denne notoriske film.
Derudover er To Live and Die in LA en god film og biljagten topklasse.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Han er måske ikke den allerstørste, men han hører nu alligevel til blandt mine favoritter.
Jeg syns godt om M. Night Shyamalan. Det er dog ikke lige godt alt sammen, men kan godt li stemningen i filmene og den måde han sammensætter filmens opbygning fra start til slut.
De bedste han har lavet er Den sjette sans, Signs og Unbreakable, mens den sidste The Happening var en stor skuffer.
Uenig i Michel Gondry - han lavede også Be kind rewind og The science of sleep - og har gang i mange produktioner lige nu - ham vil jeg bestemt ikke afskrive og mener at han er en af de mest spændende nulevende instruktører :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#21 elwood 16 år siden
Det er så også det eneste han har lavet 8-)
Men til gengæld er det også en hel igennem genial film.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#23 Skeloboy 16 år siden
Thomas Vinterberg har da også lavet De Største Helte...og It's All about Love, som jeg godt kunne lide.
Og Cimino har da ogsålavet Thunderbolt and Lightfoot...
Men er det personlig smag, det skal vurderes ud fra?
#24 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#25 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#26 filmz-Bruce 16 år siden
Derudover er To Live and Die in LA en god film og biljagten topklasse.
#27 filmz-RJ 16 år siden
Jeg syns godt om M. Night Shyamalan. Det er dog ikke lige godt alt sammen, men kan godt li stemningen i filmene og den måde han sammensætter filmens opbygning fra start til slut.
De bedste han har lavet er Den sjette sans, Signs og Unbreakable, mens den sidste The Happening var en stor skuffer.
#28 chronaden 16 år siden
Blair Witch Project
#29 chronaden 16 år siden
Blair Witch Project
Tony Kaye:
American History X
Michel Gondry:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Correct me if im wrong :)
#30 wimmie 16 år siden