Jeg leder efter hjemmesider, fra folk der er gået helt amok med film. I ved, ligesom hele hjem, der er dedikeret til mediet. Kender nogen af jer sådan nogle sider?
Jeg har før set de mest sindsyge hjemmebiografer eller samlinger af L.E. dvder, men har selvfølgelig ikke bookmarked de steder.
Det er ikke fordi jeg mangler inspiration, for jeg får sikkert aldrig råd, men man har da lov at drømme.. (Fx de 22 mill. på lørdag!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det kan godt være, at den bif med søjlerne er vild, men hold da k... hvor er den grim! Men, okay, hver sin (bi)smag.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg synes nu er der en vis stil over den. Jeg kan huske det gamle Palads i Odense med loger og balkon OG søjler og håndmalet loft med skyer og måger. Så det var meget lig den. Jeg synes de nye biografer kan virke kolde og kliniske - som en kasse man bliver sat ind i. Dog vil jeg ikke sammenligne sæder billed og lyd.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Det da også alt for lyst til at give god hygge under filmen? Og så alt det guld, det må da skabe irriterende skær under filmen når lyset rammer det osv.
Fandt lige dette gennem bunden af IMDB: Roger Eberts?? hjemmebio inkl filmsamling: http://www2.oprah.com/foodhome/home/spaces/spaces_... - Hav lidt tålmodighed mens Oprah fansne skal se hans kunst, køkken, soveværelse mv.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
#1 davenport 20 år siden
I ved, ligesom hele hjem, der er dedikeret til mediet.
Kender nogen af jer sådan nogle sider?
Jeg har før set de mest sindsyge hjemmebiografer eller samlinger af L.E. dvder, men har selvfølgelig ikke bookmarked de steder.
Det er ikke fordi jeg mangler inspiration, for jeg får sikkert aldrig råd, men man har da lov at drømme.. (Fx de 22 mill. på lørdag!)
#2 lyspunkt 20 år siden
Starwars Theater
Det her er bare for vildt!
#3 filmz-sparrowed 20 år siden
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 filmz-thomas _h 20 år siden
Men har sikkert være dyrt...
#6 lyspunkt 20 år siden
#7 ks 20 år siden
#8 tiny 20 år siden
#9 filmz-sanjo 20 år siden
#10 filmz-ZOPTIKEREN 20 år siden
Det her home theater er også ret vildt.
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?s=9e...