Jeg påtager mig naturligvis det fulde ansvar, og jeg er i den henseende ganske villig til at dække eventuelle omkosninger i forbindelse med eventuel psykologhjælp - det skal der ikke herske tvivl om.
Bruce, du skriver bare, så finder vi ud af noget ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Uddrag And just now, right in this instant of having the magnitude of this Shakespearean effort wash over us, who's to deny that "Deadwood" is the best show on television, bar none? (If you're keeping track, by the way, that puts three dramas and one comedy from HBO in the top 10 - at least.) Who's prepared to walk away from the table without voting David Milch's astonishing Western the best thing ever? The acting is, across the board, fall-down-on-the-ground great. From Ian McShane's Emmy-deserving turn as Al Swearengen to W. Earl Brown's layered bear of man that is Dan Dority to Paula Malcomson's angry, tart, devoted and dangerous hooker, Trixie. Not just those three -- all of them. Cameo performances on this show have the sheen of magnificence and that's damned hard to do.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Det undrer jeg mig ligeledes over. Men det er åbenbart ved at være kutyme; 5. sæson af Six Feet Under udkommer 3 uger før på r2 end r1, og releasedatoen for 2. sæson af Carnivàle er blevet offentliggjort på r2, men ikke r1.
#171 Yoda 18 år siden
Bruce, du skriver bare, så finder vi ud af noget ;-)
#172 filmz-Bruce 18 år siden
Kraftedeme årets dårligste nyhed. Hvad fanden tænker de på?!?!
Sådan går det Yoda, når man vælger the righteous path!!!
THE DARK PATH RULES!!! DØD OVER HBO!!!
:)
#173 myggen 18 år siden
Men godt at høre at du tilsyneladende overlevede chokket.
#174 filmz-Bruce 18 år siden
Aldrig, der er masser af købte "sager" som skal ses igennem inden da og jeg skal snart igennem Deadwood 1. sæson igen :D
Jeg er rystet, men ikke nede ;)
#175 filmz-lbw 18 år siden
#176 filmz-Bruce 18 år siden
Artikel
Uddrag
And just now, right in this instant of having the magnitude of this Shakespearean effort wash over us, who's to deny that "Deadwood" is the best show on television, bar none? (If you're keeping track, by the way, that puts three dramas and one comedy from HBO in the top 10 - at least.) Who's prepared to walk away from the table without voting David Milch's astonishing Western the best thing ever? The acting is, across the board, fall-down-on-the-ground great. From Ian McShane's Emmy-deserving turn as Al Swearengen to W. Earl Brown's layered bear of man that is Dan Dority to Paula Malcomson's angry, tart, devoted and dangerous hooker, Trixie. Not just those three -- all of them. Cameo performances on this show have the sheen of magnificence and that's damned hard to do.
#177 JannikAnd 18 år siden
#178 wiseguy 18 år siden
#179 filmz-Kadann 18 år siden
#180 JannikAnd 18 år siden
Det undrer jeg mig ligeledes over. Men det er åbenbart ved at være kutyme; 5. sæson af Six Feet Under udkommer 3 uger før på r2 end r1, og releasedatoen for 2. sæson af Carnivàle er blevet offentliggjort på r2, men ikke r1.