Gravatar

#161 filmz-lbw 18 år siden

#147 Det forstår jeg ikke helt. Sourcen er HDTV? Er det HBO der filmer serien i HD? Og på hvilken US kanal bliver den vist i det format?
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#162 El vez 18 år siden

#154 dvdcompare.net er din ven :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#163 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg har så ikke udstyret til at se i andre formater end dvd'er. Men lyden bliver ikke bedre :) og snart kan jeg scale til 1280x720, så nærmer det sig ;)

Men PAS PÅ alligevel med den svenske version! Det er vist den normale R2 version, 4 disc udgave. Der står BÅDE 4 og 6 disc på siden, så formod det er 4!!!

Og dvdcompare siger:

OVERALL: R1
For containing a wealth of Extras. It is unclear how, or whether, the R2/R4 has been edited, but if it has it is likely to be either the Previously On... segments (hopefully) or music changes (hopefully not).

Og bagsiden af den engelske version siger:

"Some episodes may be edited from their original network versions"

og det er umuligt på nuværende tidspunkt at se mere om den svenske.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#164 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Takker til både Bruce og El vez :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#165 myggen 18 år siden

#161: Ja, HBO har en kanal, der vist hedder HBO-HD, som sender Sopranos, Deadwood, Rome etc. i HD.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#166 chronaden 18 år siden

#163 - bummer :(

dno om man skal cancle ordren nu :o
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#167 Yoda 18 år siden

Nye oplysninger om "Deadwood - Season 2": KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#168 myggen 18 år siden

Vil du virkelig have Bruces død på samvittigheden?
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#169 Yoda 18 år siden

Jeg er bange for, at jeg muligvis skulle have overvejet det en ekstra gang, før jeg postede nyheden. Jeg håber ikke, at Bruce kommer til at lide overlast grundet min ubetænksomhed!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#170 myggen 18 år siden

Det tror jeg han gør, men nu er det jo for sent, med mindre en adm sletter de seneste på posts, og vi i øvrigt sender et containment-team og mandsopdækker bruce.
Kværulant extraordinaire

Skriv ny kommentar: