Gravatar

#51 lagoni 19 år siden

#46 - skulle den komme i dag..? Jeg kan ikke lige finde det på programoversigten.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#52 Kalle Ferm 19 år siden

Søgte lidt på den:

1 søgeresultat på deadwood onsdag 8/6
DR2
20.00 Deadwood (1)
Amerikansk westernserie.
Året er 1876. Det største guldfund i den unge amerikanske nations historie bringer lykkejægere af enhver art til den lille flække Deadwood. En by uden for lov og ret. En by, hvor alt - og alle - har en pris. Her bestemmer den stærkeste og mest skruppelløse - og hans navn er Al Swearengen. Saloon-ejer, bordelbestyrer og enevældig bykonge.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#53 lagoni 19 år siden

Han havde da ret i det var en onsdag :)

Men tak, det må jeg prøve at huske.
Gravatar

#54 Kalle Ferm 19 år siden

Fuck den var god! Har virkelig potentiale.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#55 lagoni 19 år siden

Jeg huskede det og fik set afsnit 1. Er der nogen der ved hvad ham Swearengens 'højre hånd' hedder? Ham der
dræber Tim Driscoll

Jeg kan ikke lige finde ham på imdb og jeg mener jeg har set ham i Vanilla Sky.

edit: bare glem det, jeg fandt ham. Dan Dority var det han hed der.
Gravatar

#56 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Dahm ... det er god sommer underholdning med en kølig øl på sofaen ;) ... den må jeg have på dvd, men sjovt nok blev jeg faktisk mere fanget efter andet gennemsyn, for første gang var den bare mere af det man altid har set.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#57 filmz-sanjo 19 år siden

Man venter hele ugen på den, og så missede man den ;(
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#58 filmz-Bruce 19 år siden

Dejlige udmeldinger :) Bare vent når man er kommet i serien og er blevet bekendt med seriens personer.

#56 Og ja...endnu bedre anden gang :)

Hvordan var den danske oversættelse?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#59 Yoda 19 år siden

Jeg venter stadig på første sæson fra DVDimport, men kunne ikke dy mig i går aftes.

For at gøre det kort, så blev jeg ikke skuffet, absolut ikke. Det tegner til at blive en rigtig god serie, hvor der ikke bliver lagt fingre imellem - den er hårdkogt!

Jeg glæder mig til næste afsnit, men håber dog, at første sæson når at komme med posten inden DR2 sender næste afsnit på onsdag.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#60 JannikAnd 19 år siden

Den var helt fin, med en enkelt undtagelse: det er meget svært at oversætte alle de skældsord på en ordentlig måde, og når filmen nu er så "befærdet" med disse, bliver det lidt ødelagt.

Skriv ny kommentar: