Så fik jeg langt om længe set afsnit 1 af Deadwood (båndede den i onsdags). Så nu er jeg klar til at tilslutte mig Bruce og hans disciple :o) Afsnit 1 var virkelig lovende (I øvrigt instrueret af Walter Hill) Jeg synes, at det er nogle fede karakterer, vi bliver introduceret for og castet er eminent. Specielt Ian McShane som Swearengen kan man jo kun elske fra start af - han er vel noget nær en hver drengs drøm om en svigerfar ;o) One mean ass, cocksucking motherfucker... Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set noget, hvor der blev bandet så meget. Jeg var færdig af grin over sproget (og ja skip de danske undertekster). Glæder mig helt vildt til næste onsdag. Hvis afsnit 2 er lige så god, så må vi ha' den købt...
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#61 filmz-Bruce 19 år siden
#62 chandler75 19 år siden
#63 JannikAnd 19 år siden
"You loud-mouth cocksucker" - "Din pikslikker"
"Fuck you!" - "Fanden ta' jer!"
"Ignorant fucking cunts" - "Uvidende skiderikker"
#64 filmz-Bruce 19 år siden
#65 JannikAnd 19 år siden
#66 wiseguy 19 år siden
Specielt Ian McShane som Swearengen kan man jo kun elske fra start af - han er vel noget nær en hver drengs drøm om en svigerfar ;o) One mean ass, cocksucking motherfucker...
Kan ikke huske, hvornår jeg sidst har set noget, hvor der blev bandet så meget. Jeg var færdig af grin over sproget (og ja skip de danske undertekster). Glæder mig helt vildt til næste onsdag. Hvis afsnit 2 er lige så god, så må vi ha' den købt...
#67 DarkLight 19 år siden
#68 filmz-Bruce 19 år siden
#69 filmz-Kadann 19 år siden
Karakterene er fede, skuespillerne er gode og det er ret cool at der også er historiske personer med i den..
Alt i alt, jeg ser frem til næste afsnit og kunne godt forudse et fremtidigt køb på DVD. ;)
#70 wiseguy 19 år siden