Så fik vi set de første 2 afsnit, og alt jeg kan sige er: \O/
Kæft en fed serie. Man mærker næsten mudderet klaske op af benene. Selv min kæreste blev ellevild. (Jeg tror hun regnede med noget i stil med "Det Lille Hus På Prærien", men hun blev ikke skuffet!) Så det fortsætter i aften!
Men jeg må sige at de bander lidt for meget..... NOT! Jeg kunne faktisk mærke, at jeg sad og lærte nye måder at bande på, så den er ikke alene fed, den er også lærerig !
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jamen, jeg vil da også gerne tilslutte mig skaren af mennesker, der også foretrækker andre HBO serier, fremfor Deadwood. Bare lige for at give et perspektiv på denne ensrettede tråd med galninge, der lever for Al Swearangen :)
In life you have to do a lot of things you don't fucking want to do. Many times, that's what the fuck life is... one vile fucking task after another. - Al Swearengen
I skal bare se noget mere DW ! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige fået (en smule) penge tilbage i skat... Sjovt nok passede det næsten med det beløb jeg havde syndet for ved at bryde mit budget for at købe DW:S1 for et par dage siden! Det må være skæbnen at jeg skulle have den nu - ellers så har Bruce bare enormt gode kontakter! ;-)
#51 Når du er kommet igennem hele sæson 1, kan du ikke sætte en sætning sammen uden at bruge ordene fucking og cocksucker!!! Det er ret problematisk, når man skal snakke med sin chef :)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#51 davenport 19 år siden
Kæft en fed serie. Man mærker næsten mudderet klaske op af benene. Selv min kæreste blev ellevild. (Jeg tror hun regnede med noget i stil med "Det Lille Hus På Prærien", men hun blev ikke skuffet!)
Så det fortsætter i aften!
Men jeg må sige at de bander lidt for meget..... NOT!
Jeg kunne faktisk mærke, at jeg sad og lærte nye måder at bande på, så den er ikke alene fed, den er også lærerig !
#52 cyberzed 19 år siden
#53 ks 19 år siden
#54 davenport 19 år siden
- Al Swearengen
I skal bare se noget mere DW ! ;)
#55 filmz-Bruce 19 år siden
#56 McPeter 19 år siden
#57 wiseguy 19 år siden
#58 davenport 19 år siden
#59 filmz-Bruce 19 år siden
#60 JannikAnd 19 år siden
Tvivler, har set hele første sæson. Synes det er enormt overvurderet....