Efterhånden viser det sig er der faktisk i virkeligheden ikke rigtig er nogen der kan lide "Deadwood", og at bruce har betalt dem for at sige noget andet.
Spørgsmålet er så: hvem har betalt bruce?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#63 Uenighed er vel faktisk groft undervurderet. Foruden, ville der være kedeligt her :) Så længe love og menneskerettigheder overholdes, er uenighed skønt :) Jeg ville hade, ikke at have en flok at missionere for og "omvende" :)
Og iøvrigt er Deadwood verdens bedste serie nogensinde!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Wild Bill er lige blevet dræbt, men jeg kan ikke forstå man ikke så hans pokerhånd i klippet. Den kendte Dead Mans Hand. Det kan jo være det kommer senere.
Der er ellers meget interessant læsning på Wikipedia. Jeg var faktisk ikke klar over at byen og personerne var historiske, pånær et par stykker. Jeg læste en masse igår, og da vi så videre igår aftes, sad jeg som en anden historielærer, og fortalte Jane om baggrunden for dit og hint. Hun synes nok bare at jeg skulle holde min kæft, men det er svært, når man pludselig ved mere end man gjorde før.
Og enter Powers Boothe... Fedt! :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#61 filmz-Bruce 19 år siden
Filmz er multikulturelt, så det skal der være plads til ;)
#62 chandler75 19 år siden
Spørgsmålet er så: hvem har betalt bruce?
#63 filmz-sanjo 19 år siden
Enig meget overvurderet, specielt på filmz.dk hvorfor mon :)?
Sopranos er klasser foran DW.
#64 filmz-Bruce 19 år siden
#63 Uenighed er vel faktisk groft undervurderet. Foruden, ville der være kedeligt her :) Så længe love og menneskerettigheder overholdes, er uenighed skønt :) Jeg ville hade, ikke at have en flok at missionere for og "omvende" :)
Og iøvrigt er Deadwood verdens bedste serie nogensinde!
#65 El vez 19 år siden
#66 filmz-Bruce 19 år siden
#67 El vez 19 år siden
#68 filmz-Bruce 19 år siden
#69 davenport 19 år siden
Nå, så er jeg 4 afsnit henne:
Det kan jo være det kommer senere.
Der er ellers meget interessant læsning på Wikipedia. Jeg var faktisk ikke klar over at byen og personerne var historiske, pånær et par stykker.
Jeg læste en masse igår, og da vi så videre igår aftes, sad jeg som en anden historielærer, og fortalte Jane om baggrunden for dit og hint.
Hun synes nok bare at jeg skulle holde min kæft, men det er svært, når man pludselig ved mere end man gjorde før.
Og enter Powers Boothe... Fedt! :)
#70 filmz-Bruce 19 år siden
Boothe er altid god, kan stadig huske hans reverend Jim Jones og at jeg altid synes han har lignet ham her