Er lige bleven færdig med at se sæson 1, og jeg er totalt solgt, KÆFT så genial en serie skal man lede længe efter!
men har lige et par spørgsmål:
1) Hvornår kommer Sæson 2 på DVD?
2) Er der planlagt flere sæsoner udover den trejde?
3) Andre der syntes at Ian McShane aka Al Swearengen er en af de mest geniale characters ever? kæft han er da den seriøst cooleste skurk jeg har oplevet i et stykke television til dato, bare sæson 1 alene er der quotes nok til at fylde et par A3 sider op :D
Velkommen i klubben og led du bare, der går ca. ½ år før du finder så genial en serie :)
1. Ca. om et ½ år ;) Carnivalé kommer 7. august. Forvent lidt før for Deadwood.
2. Ikke endnu. Planerne offentliggøres ca. april-maj.
3. Ja, Ian McShane ER Swearengen i den serie og så brutalt, at Golden Globe nomineringerne for 2006 til bedske skuespiller i en dramaserie, gi'r en top 2 rating på det globale ynkelighedstbarometer, kun overgået af et hypotetisk japansk ultimatum om amerikansk betingelsesløs overgivelse i august 1945.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg har også lige kommet igennem søson 1 og jeg er også totalt solgt... bruce, jeg var skeptisk fra 1. dag jeg hørte om den, men du har hele tiden haft ret! respekt!
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
Kan heller ikke være mere enig - "Deadwood" er fremragende. I forvejen er jeg ret glad for westerns, så denne serie kunne heller ikke gøre andet end at falde i god jord :)!
#1 chronaden 20 år siden
men har lige et par spørgsmål:
1) Hvornår kommer Sæson 2 på DVD?
2) Er der planlagt flere sæsoner udover den trejde?
3) Andre der syntes at Ian McShane aka Al Swearengen er en af de mest geniale characters ever? kæft han er da den seriøst cooleste skurk jeg har oplevet i et stykke television til dato, bare sæson 1 alene er der quotes nok til at fylde et par A3 sider op :D
#2 filmz-Bruce 20 år siden
Velkommen i klubben og led du bare, der går ca. ½ år før du finder så genial en serie :)
1. Ca. om et ½ år ;) Carnivalé kommer 7. august. Forvent lidt før for Deadwood.
2. Ikke endnu. Planerne offentliggøres ca. april-maj.
3. Ja, Ian McShane ER Swearengen i den serie og så brutalt, at Golden Globe nomineringerne for 2006 til bedske skuespiller i en dramaserie, gi'r en top 2 rating på det globale ynkelighedstbarometer, kun overgået af et hypotetisk japansk ultimatum om amerikansk betingelsesløs overgivelse i august 1945.
#3 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#4 filmz-Bruce 20 år siden
Jeg skal ihvertfald igang med 3. gennemsyn lige op til sæson 2 :)
#5 El vez 20 år siden
#6 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7 dolphinfriendly 20 år siden
#8 filmz-Bruce 20 år siden