Gravatar

#1 elwood 21 år siden

Nu det ikke lige fordi deep impact er en genial film, men jeg undre mig lige lidt over hvad var grunden til den blev skiftet ud nu her på tv2, med Sylvester stalones bag lås og slå ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

Lur mig om det ikke er fordi en stor flodbølge smadrer det meste af USA's østkyst i filmen. TV2 har nok tænkt at det var lidt dårlig smag at vise mht. katastrofen i Asien.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 elwood 21 år siden

ahh du har sikkert ret, har ik lige set nyhederne her idag
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 chandler75 21 år siden

Jeg undrede mig også - havde tænkt mig at gense filmen og blev irriteret da jeg så at de i stedet viste en middelmådig Stallone-film, men du har sku nok ret, aza...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#5 gi-jones 21 år siden

Hmm. Jeg troede i grunden det var pga. filmens længde. Den varer vel lige omkring to timer, hvor jeg kunne forestille mig at Sylvester er overstået på 1½ times tid. De havde jo en del ekstra nyhedsudsendelser.

Jeg kan dog også godt se det fornuftige i Jeres forklaring, selvom jeg ikke kan tilslutte mig det. Hvorfor er det mere dårlig smag at vise den i dag end i morgen? Katastrofefilm vil vel altid vække den slags tanker, for det er jo netop meningen med dem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 El vez 21 år siden

"The Core" blev ikke vist i de amerikanske biografer, da den indeholder en scene med en rumfærge der nødlander.

Da filmen skulle have premiere var der lige en rumfærge der var forulykket, så det var åbenbart ikke sagen at sætte den op i USA.

Jeg går ud fra det er noget af det samme de tænkte på tv2, mht Deep Impact.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 Outbound Sith 21 år siden

#5 Der er tidspunkter, hvor den slags film er lidt mere aktuelle og dermed usmagelige end andre.

"The Siege" skulle fx. have været vist på TV2 i midten af september 2001, men den blev også taget af programmet. Den film handler om et terrorangreb på New York udført af muslimske ekstremister...

Jeg synes, det var helt rigtigt gjort af TV2 at skifte "Deep Impact" ud.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#8 filmz-Dennis 21 år siden

#7.

Helt enig, især set i lyset af at der nu også er danskere involveret og at dødstallet blir ved at stige.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#9 filmz-Dennis 21 år siden

Tak til TV2.:

Dødstallet fra søndagens kraftige flodbølger i det sydlige og sydøstlige Asien nærmede sig mandag formiddag 18.000.

De flere end 17.800 døde omfatter mindst 6289 omkomne i det sydlige Indien, oplyser embedsmænd. Mindst 5880 personer er omkommet i Sri Lanka, oplyser militæret og tamilske oprørere.
I Indonesien er op mod 5000 mennesker omkommet, mens mindst 839 er omkommet i det sydlige Thailand, hvor der blandt andet opholder sig mange danske turister.

Det er bekræftet, at tre danskere har mistet livet i Thailand. Ifølge det svenske nyhedsbureau TT savnes omkring 800 svenskere i Thailand.

Ifølge det norske udenrigsministerium har 10 nordmænd mistet livet under oversvømmelserne.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#10 inflector 21 år siden

Har en veninde der har fejret jul på Phuket, hun har det heldigvis godt, men hun er da ret rystet :/
selfimprovement is masturbation

Skriv ny kommentar: