Min replik om, at "fremtiden tilhører Peter Jackson og Del Toro" sigtede til muligheden for originale ideer og sand kreativitet, især m.h.t. eventyr/fantasy-genren.
Jeg er enig med dig, at Christopher Nolan er en mand der er værd at holde øje med i fremtiden. Det har specielt hans to Batman-film overbevist mig. Og David Fincher's filmmageri har jeg fået fornyet interesse i efter for nylig at have set 'Zodiac'.
... Men lige for at runde det med SW ep. 1-3 af: Er vi så enige om at det er tre mesterlige film?
#31 filmz-DocDoom 17 år siden
http://www.imdb.com/name/nm0027271/
#32 dolphinfriendly 17 år siden
#33 BN 17 år siden
Min replik om, at "fremtiden tilhører Peter Jackson og Del Toro" sigtede til muligheden for originale ideer og sand kreativitet, især m.h.t. eventyr/fantasy-genren.
Jeg er enig med dig, at Christopher Nolan er en mand der er værd at holde øje med i fremtiden. Det har specielt hans to Batman-film overbevist mig. Og David Fincher's filmmageri har jeg fået fornyet interesse i efter for nylig at have set 'Zodiac'.
... Men lige for at runde det med SW ep. 1-3 af: Er vi så enige om at det er tre mesterlige film?
;-)
#34 filmz-DocDoom 17 år siden
- sjovt, det var netop ved dén, at jeg tabte interessen for ham!
#35 dolphinfriendly 17 år siden
Hahaha you wish! :)
#36 BN 17 år siden
Hmm ... så er du vel heller ikke med på en underskrifts-indsamling til støtte for en spin off-filmserie med Jar Jar Binks som hovedperson?
;-)
#37 dolphinfriendly 17 år siden
#38 BN 17 år siden
Nåja, det glemte jeg. Er dog så heldig aldrig at have set Ewoks i andet end Episode 6. :-)
#39 Buzz 17 år siden
den der animated series!er der nogle der ha se den. for der se man ogse ny jedi
#40 filmz-DocDoom 17 år siden