#318-319 Jeg ankommer sammen med Davenport og HelmerJ - går jeg i hvert fald ud fra (hvis de vil have mig med)... men de er nok begge bedre i køkkenet end mig - så jeg sidder bare på sidelinjen og kommentere på hvor godt I gør det :D
Gi-jones> Kl. 17.30 ca. - men man må godt komme lidt før hvis man har lyst. Jeg går ud fra at Skeloboy og jeg er tilbage fra Odense omkring kl. 14.00/14.30
Tiany> Fint, vi lader mændene lave maden - alletiders idé ;)
Skelo> Jep, stadig samme nummer. Og ved Fakta kl. 12 er fint...er det ikke noget med at Fakta ligger nedenunder i centret? Ned af en eller anden rulletrappe? (anyway, finder det nok)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
dyg & kruse: Så foreslår jeg at vi forlader Århus omkring kl 1300. Hvordan lyder det? Så er vi derned ved 2-3 tiden og kan hjælpe wimmie og Tiany med at se på mændene imens de laver mad.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#325 - jo, det er nederst i Sølv Gade...lige ved en Axel Music, der har en ok rode-DVD-kasse :)
Ah, nice - så kunne det være man lige skulle tage et kig derind også ;)
Forresten så spurgte husbonden om det gjorde noget hvis han var der til julefrokosten - han kunne åbenbart ikke finde på noget at lave den dag. Jeg sagde at det sikkert var ok (bare han betalte - og købte gaver til pakkeleg ;p )
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#321 gi-jones 14 år siden
#322 tiany 14 år siden
Jeg ankommer sammen med Davenport og HelmerJ - går jeg i hvert fald ud fra (hvis de vil have mig med)... men de er nok begge bedre i køkkenet end mig - så jeg sidder bare på sidelinjen og kommentere på hvor godt I gør det :D
#323 davenport 14 år siden
#324 Skeloboy 14 år siden
Med mindre du har fået nyt nummer siden sidste julefrokost, så har jeg det stadig
#325 wimmie 14 år siden
Tiany> Fint, vi lader mændene lave maden - alletiders idé ;)
Skelo> Jep, stadig samme nummer. Og ved Fakta kl. 12 er fint...er det ikke noget med at Fakta ligger nedenunder i centret? Ned af en eller anden rulletrappe? (anyway, finder det nok)
#326 gi-jones 14 år siden
#327 dyg 14 år siden
#328 Skeloboy 14 år siden
#329 wimmie 14 år siden
Ah, nice - så kunne det være man lige skulle tage et kig derind også ;)
Forresten så spurgte husbonden om det gjorde noget hvis han var der til julefrokosten - han kunne åbenbart ikke finde på noget at lave den dag. Jeg sagde at det sikkert var ok (bare han betalte - og købte gaver til pakkeleg ;p )
#330 cyberzed 14 år siden