Her kan man tilmelde sig endeligt, snakke mad, kørsel og jeg vil give praktiske informationer og kørselsvejledning.
Den endelige dato blev lørdag den 13. november. Skal vi sige 17.30? (Folk kan dog bare komme i løbet af eftermiddagen som det lige passer med tog, busser og kørelejlighed) Men hvis vi satser på at spise omkring kl. 18.00, er det så ikke fint?
Vi skal have fundet et madhold. Vi har et rimelig stort køkken så 3 personer vil vist være fint (udover mig som godt kan hjælpe til med maden men nok vil vimse rundt og klargøre samtidig)
Praktiske oplysninger:
Jeg bor i en lille by ca. 6 km fra Assens - der går desværre ikke tog hertil men der går busser fra Middelfart og Odense. (Den fra Odense standser næsten lige ude foran vores hus) Derudover kan man stå af toget i Aarup, og så sætter jeg husbonden til at hente folk dér (ca. 12 km herfra) Adressen er: Turupvej 46, Turup, 5610 Assens
Vi har 2 katte i tilfælde af at nogen er allergikere og skal tage nogle piller eller lignende ;)
Vi har nok plads til ca. 25 gæster, så hvis vi sætter deltagermax. dertil, så kan vi altid se om det kommer til at passe - det kan godt være der er plads til flere; 25 er bare mit umiddelbare gæt.
Vil man overnatte må man gerne tage liggeunderlag/madras med. Vi har ingen ekstramadrasser, men vi har et gæsteværelse med dobbeltseng og 2 sofaer (en 2'er og en 3'er) - de er gode at sove i ;)
Derudover er der en stor Fritz-kælder til fri afbenyttelse :p
Flere oplysninger kommer løbende - ellers spørg :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#4 Når jeg lige kommer lidt videre med mine planer (for resten af året) skal jeg nok lige sige til om jeg kan komme og hjælpe med maden...lige pt. hedder det måske+ (som i måske men regner med at kunne).
2-3 stykker er helt fint til mad...det kræver ikke så meget, sådan noget julefrokost mad...når der er nogle ander, der har meldt sig, kan vi lige snakke om det derfra :)
Jeg kommer også. Jeg skal dog lige have fundet mig en kørelejlighed, da jeg aldrig tror, at jeg har været så langt ude på landet før. ;-)
Hvis der er mulighed for det, så vil jeg også gerne smide en billet til en soveplads eller lignende, så tager jeg noget oppusteligt med. Gerne noget der er blødere end Davenports gulv. Hvis der er behov for det, kan jeg også godt hjælpe til med det praktiske, såsom mad eller lignende. Alternativt kan jeg også bare stå og æde Snøfler, mens jeg kigger på det hårdtarbejdende folk.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jeg regner også rimeligt kraftigt med at kunne komme. Det bliver nok med tog fra Århus, med mindre at jeg kan nappe et lift fra andre der skal derfra :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#1 wimmie 14 år siden
Den endelige dato blev lørdag den 13. november. Skal vi sige 17.30?
(Folk kan dog bare komme i løbet af eftermiddagen som det lige passer med tog, busser og kørelejlighed)
Men hvis vi satser på at spise omkring kl. 18.00, er det så ikke fint?
Vi skal have fundet et madhold. Vi har et rimelig stort køkken så 3 personer vil vist være fint (udover mig som godt kan hjælpe til med maden men nok vil vimse rundt og klargøre samtidig)
Praktiske oplysninger:
Jeg bor i en lille by ca. 6 km fra Assens - der går desværre ikke tog hertil men der går busser fra Middelfart og Odense. (Den fra Odense standser næsten lige ude foran vores hus)
Derudover kan man stå af toget i Aarup, og så sætter jeg husbonden til at hente folk dér (ca. 12 km herfra)
Adressen er: Turupvej 46, Turup, 5610 Assens
Vi har 2 katte i tilfælde af at nogen er allergikere og skal tage nogle piller eller lignende ;)
Vi har nok plads til ca. 25 gæster, så hvis vi sætter deltagermax. dertil, så kan vi altid se om det kommer til at passe - det kan godt være der er plads til flere; 25 er bare mit umiddelbare gæt.
Vil man overnatte må man gerne tage liggeunderlag/madras med. Vi har ingen ekstramadrasser, men vi har et gæsteværelse med dobbeltseng og 2 sofaer (en 2'er og en 3'er) - de er gode at sove i ;)
Derudover er der en stor Fritz-kælder til fri afbenyttelse :p
Flere oplysninger kommer løbende - ellers spørg :)
#2 wimmie 14 år siden
Jeg smider lige et kontonummer ved lejlighed.
#3 cyberzed 14 år siden
#4 wimmie 14 år siden
#5 cyberzed 14 år siden
#6 Skeloboy 14 år siden
2-3 stykker er helt fint til mad...det kræver ikke så meget, sådan noget julefrokost mad...når der er nogle ander, der har meldt sig, kan vi lige snakke om det derfra :)
#7 dyg 14 år siden
#8 wimmie 14 år siden
#9 Bony 14 år siden
Hvis der er mulighed for det, så vil jeg også gerne smide en billet til en soveplads eller lignende, så tager jeg noget oppusteligt med. Gerne noget der er blødere end Davenports gulv. Hvis der er behov for det, kan jeg også godt hjælpe til med det praktiske, såsom mad eller lignende. Alternativt kan jeg også bare stå og æde Snøfler, mens jeg kigger på det hårdtarbejdende folk.
#10 Kruse 14 år siden